3 June 2012

Mama hantar papa sebab mama sayang papa :)

Fariqh dah pun ade kat Uitm permatang pauh sekarang. kat mana? ala kat Penang lah hihi. die sambung belajar kat sana, alhamdulillah die dapat sambung kat sana sebab sana ramai budak gombak hee so dia taklah rasa bosan nanti :) so jumaat haritu aku pergi rumah die pagi pagi buta nak hantar die. nak tahu kenapa pagi buta? sebab dia kata kul sembilan nak gerak tapi aku kene tipu ishh fariqh ni kan -__________- tapi tak kisah sbb aku dah biase kene macam ni ngan dia haha, dia suke main main. geram aku! even aku marah die still main main sampai aku gelak tak jadi marah -.-

Malam khamis tu sebenarnya aku dah buat die bengang sangat. punca ialah sbb die suruh aku tunggu jap sbb ramai org hahahahahaha, so aku bengang lah :P aku terus takde mood, die cakap apa aku buat bodoh sampai aku terungkit balek bende yg buat kiteorang gadoh besar dulu, sorry papa :) malam tu aku rasa aku dah langsi habis, tapi fariqh biaselah kan, buat lawak buat apalah kesian die, macam macam die buat nak pujuk aku malam tu, ish aku ni jahat betul. sorry again papa, iloveyou :) fariqh penyabar taw, aku cakap ape pun die still diam je die tak lawan pun die tak tengking pun heeeeeeeeeee~ aku tahu malam tu die tanak jawab soalan aku sbb die tanak aku ingat semua tapi aku ni haaaaa pakse die jawab lahai jahatnya aku -.-

Malam tu aku cakap aku tanak ikut die aku tanak ikut die, aku tanak! haa jahat kan? haha, pastu aku cakap aku nak ikut die dah happy gile dahh pastu aku cakap aku tanak ikut die hahahahhahahahaha, kelakar lah aku rasa nak gelak jee bila ingat balek hehe. k dah macam tuuuu aku merajukk lepastu aku dah elok die pulak merajuk aku kol die tanak angkat haha papa mmg macam ni kalau die merajuk die tanak angkat kol aku :P pastu aku pun tido~ kihkihkih tapi before tido tu airmata aku mengalir sbb aku nak sangat ikut die aku nak anta die sbb aku tak sempat nak belikan die pape, sebab aku deret balek malam :( aku dah reserve dah baju yg aku nak beli tapi 40percent aku 1 june baru boleh pakai hmm so tak dapat nak belikan dia. tapi die kata die tanak semua tu janji aku ikut die pergi penang nanti :')

Pagi jumaat tu aku bangun awal sebab aku dah set alarm :) aku bangun kul tujuh aku on fb tgk wall die aku nampak status die, " AKU PERGI PENANG MACAM TAKDE MAKNA GILA" aku pun macam aaaaaaaaaaaaaaaa jahatnya akuu kenapa aku buat die macam niiiiiiiiiiii, aku bangun mandi terus packing barang, aku kuar rumah kul lapan macam tu sbb papa cakap kul sembilan kene ade kat rumah die, sbb tu aku gerak awal :) aku tanak kene tinggal hehe :D sampai ktm aku msg die aku cakap, "eh mama ikut taw, mama ngah otw" die tak reply aku syak die tido so betul die tido -_____- aku kol die pastu die angkat suara die macam bangun tido aku tanya lah baru bangun ke? die cakap tak, die dah lama bangun, elleh nak tipu konon puihh haha, so aku pun tunggu lah train :)

Train awal, tak lambat macam ritu, aku naiklah :) dah sampai kepong sntral aku text papa cakap aku dah nak sampai tapi die tak reply takpelah heeeeee, pastu train tu berhenti kat sg buluh ayyooo kene tunggu train lain so aku cakap ah kat die kene tunggu train lain, tunggu lima belas minit macam tu train smpai yeay naik! hahahaa, aku dah sampai kat kuang aku msg die cakap dah sampai aaaaaa die tak gerak lagi rupenya haha tapi takpeee aku tunggu satu jam so aku rasa aku dah bayar tunggu die time last week die tunggu aku nak dekat satu jam tu so aku tak marah die sbb die lambat heeeeeeeee :)

Sampai rumah dia, kemas rumah kemas bilik dia, bersepah oiiiiiiiiiiiii baju seluar die alahaiiiiiiii papa papa. anak jantan kan biase lah haha, kesian kakak die sorang je perempuan mesti penat :P dah siap semua dah makan aku tido jap sbb gerak kul empat haha, fariqh ni kaaaaaaaaaaaaaaaaaan. die kan anak ibu taw, sikit skt ibu ibu ibu ayyyoooooooooo nak buat die pun aku fikir dua tiga kali sbb takut dengan ibu die hahahaha. so aku dgr je lah cakap die tak lawan takut kihkihkih. pastu kan time die pergi solat jumaat die punya hal pasal ptptn tak siap lagi ibu die suh aku sambung, aku sambunglah aku isi ah die punya result pastu aku check dah macam tu aku sahkan lah pastu aku tgk lah balek betul ke tak semua aku perasan satu salah pasal tahun periksa, papa buat 2012 aku dah macam alamakkk mati akuuuuuuuu sepatutnya 2011 -.- tapi tu papa yg buat bukan aku -___________- dia dah balek solat jumaat aku g taw dia, pastu geram jee boleh die cakap macam ni kat ibu die, "ibuuuuuuu tgk wiwi ibu die dah salah buat" aku dah macam aaaaaaaa mana adeeeeee tu papa yg buat tapi harap sangat takde effect bende tu, amin :)

So kul empat kiteorang keluar rumah :) pergi rawang anta barang pastu terus pergi r&r sebab nak makan hahahaha, okayyyy sebut pasal makan selera papa sumpah besar die ngap je semua hahaha, tapi okay ape, takdelah membazir hihihi sbb tu badan dia sihat tu hihi dalam kete whatsapp jap sebab die duk depan aku duk belakang hahahaha, die mintak maaf sbb die tak boleh duduk belakang aaaaaaaaa its okay lah papa :) pastu die tak balas, aku tgk grr die tido hahahahhaa, pastu aku pun tidolah ape susah :P lama taw dalam kete perghh sumpah lama. sampai tempat rehat lagi satu ayah die pulak drive oh yaaa sebelum tu kakak die :) dalam kete main game buaya tu hihihihihihihihi seronokkkkkkk sangat :) papa download malam tu jugak :D pastu tab dia matiii -______________- tak seronok betul.

Ibu die sumpah lawak hahaha, sangat lawak hihihihi, dalam kete jgn cakaplah macam macam jadi hahaa, lawak sangat pastu kul sebelas lebeh macam tu sampai kat rumah sedara die yg kat kedah tuuu :)

*okay nanti sambung macam biase hehe :P


ILOVEYOU. TAKECARE :)