26 June 2012

Hello! Malam yang membosankan -___-

Okayy lupe nak cerita, 20 jun ritu aku dah berhenti keje yeeeeeeeee sekarang aku dah tak keje dahh. kenapa? eh adelah sebok je nak tahu :P hihihihihihihihihihihihi. okay haaaaaa sebelum tuuu aku nak berlagak sikit. tak banyak sikit je janji seikit jeeee :) aku berhenti rabu kan? so selase aku kerja. tahu tak aku nampak sape? ehem ehem cube la teka :P tet tet tet tettttttttttttttt salah :D aku jumpe aku jumpe aku jumpe NAYATAAAAAAAAAATI awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww! okay dahh cukup hehe. soooo nak dipendekkan cerita, aku just nak cakap yg cita cita aku sebelum berhenti dah pun tercapai :) weheeeeeeeeeee senyum :D hikhikhik. die takdelah tinggi mana, tinggi aku je pun die tak sombonglah not bad lah muka die eh eh tapi papa lagi handsome :P kang tak cakap papa lagi handsome kang merajuk tak sudah papa kite tuuu hikhik. dapat tgk dari dekat dan jugak jauh. die penyayang lahh. die pakai baju putehhhhhh neck V pulak aku rasa macam nak tarekk jeee baju die tuu nasib baik banyak cctc kat fos tu hihihihihihihi

Nape seksi sangat niii cubit peha tu kang XD

Pada sesiapa yg tktahu siapa nayati tuu, ala die budak yg kene culik tuu yg bapak die tebus die tuuuuu takkan tak tahu kot? yg kecoh tu -_______- die kene culik time bersih tuuu, ingat tak? ingat tak? kalau tak ingat takpelah bukan penting pun -____- okay dah stop pasal nayati hihi ohh yaaaaa gaji aku bulan ni mesti sikit, sebab? nak tahu sebab ape? errmmm tayahlahh malulah T_____T okayokayokaylah aku g tahuu sebab.......

Sangat menyedihkan lagi memilukan alahai. tapi aries baikkk aku ade annual leave so die tukar semua unpaid aku kepada annual leave hihi

Amacam? lawa takk punchcard aku? aku bukan apeee aku rasa terseksa gile dengan denda itu ini so aku pun keraskanlah kepala aku yee aku tahuu mestiii takde org lepas ni nak amek aku keje ngan die bak kata kakak aku, :"kalau aku ade pekerja macam kau, dah lama aku buang" lelelelelelellele yelahhhhh kakak oiiii choiii ishhh hahaa. so bila time aku nak berhenti tu entahla aku rasa sedih ada gembira ade rasa tanak berhenti pun ade hmmmmm entahlahh, nak tahu something tak? ARIES PUN PINDAH PULAKKKKK. means die pun berhenti 20 jun cisss kalau aku tahu aku tak berhenti taw hahahaha, haaaaa salah satu sbb aku nak berhenti keje ni pun sbb aries, die bising lahh suke ugut ugut aku tak suke >.< ingat kan abang jas ngan bos naik tapi tak kesian gile dohh. exec dorang amek daripada one utama punyeee hmmmm nasib baik aku dah berhenti hehe sbb abang tu macam garang lah kiterw takut :D

Keje fos mmg gaji lumayan. sapa nak keje pergilah fos :) aku tak tipu sbb? okay macam niii, bila aku kire kire aku dah keje sana selama Lima bulan Lapan Belas hari :) *papa sile take note okay ti mama tanya taktahu jaga :P * ni tak termasuk aku ponteng cuti semua okay :) so aku keje sebelas hari sebagai part timer then aku terus jadi permanent. okay macam ni, part time kire pakai jam. baru keje kan takut nak buat masalah so aku cemerlang taw dulu hikhikhik malulah :P first gaji akuu aku dapat 308.26 wahh aku ingat lagi lah hehe tuuu gaji tuk lapan hari :) gaji second tataw sampai lahhhhh gaji 29.2 aku dapat banyakkkkkk 17++ sbb aku dah ade basic, basic aku 900. tambah komisen tambah ot tambah ngan gaji time aku jadi part time sebelas hari. byk kan? :)

Tag part timer dan selepas menjadi part timer :) alhamdulillah dapat jugak aku simpan tag tuuu hmmm kenangan kan walaupun burn sepuluh ringgit sbb consider tag tu hilang :D zoom lah zoom lahh nampak tak nama kite? hihi

So gaji tiap bulan aku boleh dapat sampai 15++ kalau rajin tapi aku kan malas so aku akan dapat 14++ tapi tak lebeh 15++ :) sampai lah bulan empat rituu, basic aku dah naik dr 900 ke 950 hehehe naik 50 je pun :P sbb? haaa sbb dahhhhhh confirm jadi permanent. tiga bulan testing dulu hihi soo aku pun dapat annual leave wahh macam dah besar sangat :D aku dapat rasa basic 900 tiga bulan basic 950 dua bulan haa kire okay ah tuu, aku ade, kau ade? :D Gaji jun ni aku kira dapat 13++ jee sbb sepuluh hari macam tu aku malas gile nak bangun awal so aries bagi aku afternoon jeeee memanjang :D dah tanak cite pasal gaji nak cite pasal kerja pulak :*

*SO macam biase hehehe nanti aku sambung :) tak kisah kan? tak kisah kan? sebab dah biase kan? :D