12 June 2012

Nak tapi takut.

Nak msg nak kol tapi takut. Takut kene marah takut die tak mood. dah kul dua pagi dah, nak hantar tanak? nak tanak? nak tanak? tadi aku bengang sangat sbb aku marah die main main main dan terus main main. kenapa aku marah? sbb pagi tadi die hilang mcm tu jee pastu aku nampak die on die tak msg aku pun, malam baru die msg, takkan malam baru rindu kot? siang punya rindu pergi mana? :( kalau ye pun bz dengan kuliah bagai tu takkan nak msg satu dua nak g taw yg die bz pun tak sempat? tapi online sempat? :( aku tahu semua salah aku tp aku tak boleh lah die tak serius. aku tanak nanti die buat lagi lagi lagi lagi lagi lagi dan lagi hmmmm ni aku tak msg die mesti die ingat macam macam, aku nak jeeee msg die aku nak sangat tapi aku tahan diri aku aku campak phone jauh jauh aku silent kan die biar aku tak pergi msg die taip macam macam hmmmmmmm aku dah try ajar diri aku jangan fikir bukan bukan jangan terlalu jeles dengan apa yg die buat kat sana tapi tak boleh aku rindu dia. aku nak buat semua bende ngan dia. aaaaaaaaaaaaaaaahh tak boleh lah kau ni wida, semua dia buat semua kau nak jeles -_______- kk aku try takkkkk terlalu jeles dengan apa yg die buat kat sana dengan sapa die buat semua tu hmmmmmmmm, tengoklah, InsyaAllah :)