12 July 2012

Font ohhh font T_____T

Harituu entah hari apa tahh aku ade terbukak satu budak niii, die ade upload gambar errrr kire printscreen ahhh aku baca lah apa yg die upload kan? bila baca mesti tgk huruf kan? bila tgk huruf aku macam wowwwww bapakkk lawa lah dohhhhh font die aaa nak jugakkkkkkkkkkkkkkk! soooo dari situ aku dah macam dah set dalam otak kepala hati kaki aku semua yg aku nak jugakkk cari macam mana nak buat. nak tanya? eeee malulahhh kang die kata apa pulak -_______- lagipun mmg serik nak tanya dekat org yg aku tak rapat sbb kebanyakan dorang kedekut -.- nak simpan sorg sorg eeeeee geram geramsss

Dulu sebelum aku pakai sony aku ni aku pakai phone nokia yg sabun tuu, haaaaaa sabun tu seronok lah jugakk sbb comel. bukan comel sbb apa, comel sbb font die boleh tukar tukar, alaaa time nokia dulu boleh lah pro sikit sebab dah berabad pakai lagipun budak budak rumah aku ni tak kedekut kalau ade bende baruu, kalau boleh nak kecoh nak semua tahu bukan macam sesetengah org tu -__________- kalau boleh nak simpan sorang sorang nak die ngan hantu die je tahuuu

So aku dah google tapi tak jumpe jumpe pun hahahahhahaa, alaaa susahlah nak tanya apul sbb die kayoo die mana pakai bb ni die pakai s3 skrg macam mana nak tanya :P haha kk takpe takpe jangan gundah wida, kite cari eh? hehehehehehe okayy dah shh aku nak cari jap kang kalau aku da pandai aku dah jumpe aku ajar korang eh? see yaa :*

Sebelum tuu, Fariqhhh aaaaaaaa jangan cakap pape pasal kepercayaan taw? nanti hati ni jadi geram haa takut tak? takut kan? dah shhhhh, jangan risaulah kepercayaan tuu masih ade dalam hati ni, bukan main tinggi lagi taw macam klcc tapi rasanya klcc pun kalah dengan kepercayaan ni yee betul tak tipuuuuuuuuuuuu :P