13 July 2012

Jangan main sorok sorok.

Perempuan memang tak boleh kalau tahu something tu bukan daripada someone yg die sayang means macam contohlah kan, aku perempuan, aku tahu something yg ade kene mengena dengan DIA dripd org lain dan bukan dripd diri die sendiri. whooaaaaaaaaaaaaa aku? aku dah kene banyak kali. hancur sakit punah rabak hati aku ni jangan cakaplah kan? mmg rasanya hati aku ni 1% je yg hidup kot 99% lagi dah mati -__- sbb asyik kene serang dengan segala malapetaka jeeee hikhikhikhikhik.

Perempuan ni  bukannye die nak tahu 100% semua bende yg lelaki buat. tapiiiiiiiii kalau hal hal yg macam patut die tahu tuu aku rasa lelaki tu patut bagitahu sendiri dan bukannya bagitahu kat kwan perempuan/lelaki tu dan berharap yg perempuan/lelaki tu akan bagitahu dekat kawan dia tu. No! tuu salah. tu akan menyaktkan lagi perempuan tu dan bukannya hilangkan kemarahannya. Perempuan ni kalau boleh die nak jadi org pertama tahu bende tuu dan bukan org yg ketiga ataupun kedua hehe terskip pulak, haaa pahe dokk?  Aku sebagai perempuan, aku lagi suka kalau lelaki tu sendiri yg bagitahu aku apa yg die sorok/takut nak bagitahu sebelum aku tahu sendiri. Bagitahu onthespot dan bukannya setelah beberapa hari minggu bulan tahun T_______T bende dah basi kalau kau bagitahu buat bengang naik secara mendadaks jewww ish. sedarlah wey, sepandai pandai tupai melompat akhirnya jatuh ketanah jua. believe me.  pandai mana pun korang nak sorok bende tu nanti lama lama pecah jugak kecoh jugak bende tuu so jalan terbaik baik korang bagitahu die sebelum die tahu kan? hihihi pandainyaa aku bercakap rasa macam pakar motivasi pulok hikhik. nanti lama lama korang simpan lagi banyak lah marah dalam hati die tu sbb dah lama sangat dah bende tu berlaku.

Takut nak cakap takut die marah sbb bende tu salah? cakap elok elok, cakap lembut lembut. kalau boleh kau bagi die ayat yg plg powerrr yg tak sentapkan sangat hati die tu, bolehh, manusia nii luar jeeeeee marah dalam die sayang taw. hihihihihihihi. dah jangan tanya mana aku tahu lah sbb aku pun macam tuuu hihiihhihihihihihihihihihihihihi :D

Dont hide something than can makan you oneday.

*Aku nak tulis bende lain sebenarnya tapi bila dah bukak blog ni aku lupe -..- alang alang tengah geram kan aku tulis je lah ikut suke hati aku nak tulis ape HEHEHEHEHE