11 July 2012

Kecewa.

Sekarang aku dah boleh terima sikit sikit dah yess boleh terima, terima ape? terima yg fariqh dah tuu. tu tu apa? tayah sebok :) hahaha klah kite anggap je bende tu sejenis shushi yee kawan kawan :) dulu mmg fariqh amek shushi tuuuuu dan sampai satu hari tuu die tak amek dah shushi sbb die kata tak sedap :P hihihihihihihihihihihihi dan sampailah haritu aku gadoh dengan die dan die mengaku sendiri yg die stll amek shushi tu haih T_T tipu lah kalau aku cakap aku tak sedih kan? yelah die kata dulu yg die tak amek dah shushi tuu tapi skrg?

Tu tahun lepas dahh last die amek shushi tuuuuuuu dan aku pun taktahu bila die amek shushi tu balek eee geram betul. kecewa sedih semua ada, yelah mana ade org kene tipu die gembira kan? org gile pun kalau kene tipu die sedih taw agaknya boleh jadi lagi gila huuuiiii. tapi aku rasa time die pergi plkn duk umah kuar ngan kawan die mesti punya ade amek shushi tu sikit sikit yelah walaupun sikit tetap amek kan? tetap mungkir janji kan? eee geramnye hatiii sakit gile! time tuu aku rasa apa yg aku marah die petang ritu aku dah tak rasa bersalah langsung sbb die dah tipu aku. time aku cakap die tak ingat aku ke time die amek shushi tu? die cakap tak -___- lagilah aku rasa macam nak terbang pergi penang nak sepak je muke die tu kiri kanan -..-

So malam tu aku tanya membe die, selalu ke die amek shushi tuu alaa kawan mana yg tanak backup kawan kan? dorang pun berat je hati nakk bagitahu akuu, ishh kalau die bagitahu pun bukan aku boleh buat apa kan? eeeeeee so aku pun tipu sikit saiko banyak sikit then dorang pun terbagitahuuuuuuu aku pun dengan automatiknye tahuuuu ahahahaa kelakar gakkkkk rasanya yelah baru kene saiko sikit da bagitahu ishhh. dan sebelum ni pun die ade amek jugak shushi tuu hmmmmmm walaupun kadang kadang tak kerap tapi kire die dah tipu aku jugak taw. die dah mungkir janji die haish

Bila aku tanya, die marah marah cakap itu ini eee bengang gileeeeeeeeeeeeeeee sumpah tapi aku pun rase bersalah jugak sbb buat dye tension petang tu. so aku pun lepas ni tanak ahhhhhh buat die tensioon dahhh, die  tank reply text ke die tanak text kee die nak tido kee die nak tertido kee aku akan cube buang jauh jauh perasaan nak marah/jeles semua tuu. aku nak fikir positive jeeeeeeeeee tapi kalau dah teruk sangat hahahahhaha siaplah kau fariqh :P

Sekarang kalau die nak amek lagi shushi tu pun takpelah aku taknak marah dah sbb die pun dah besar kan boleh fikir baik burukk. asalkan die tak kerap sudah lah :) sbb aku tahu sakit sangat kalau tak amek shushi tuu. shushiii tu kan sedap :P walaupun aku tak amek aku tahu lah sbb aku tanya org wahahhahahaha :D ingat fariqh jangan selalu amek, tumbuk karang! ni ugutan ni takut tak? :D

Tapi malam tu mmg aku sedih gileee sbb selama ni aku kene tipu. aku ingat die tak amek da shushi tu tapi? hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm kenapa aku tulis? hahaha sbb kalau die baca die mesti rasa bersalah sikit hahahahhahaha takdelahh. kalau die baca die tahulah yg aku kecewa dengan die sbb die buat macam tu dan aku nak die berubah. aku pun sapa kan nak halang die drpd buat itu ini, die dah besar. bak kata die, "kalau die mati pun, die mati sorang die tak bawak aku pun" haaaaa pedas kan? sejak duduk penang die dah lain. die dah gangster sikit bhahahhahaha.

Dan sebab bende tu jugak aku dah janji dengan diri aku aku takan cakap pasal BENDE YG BUAT DIE TENSION tu lagi. kalau  die tanak msg tanak kol satu hari pun takpe bukan sbb aku tak sayang sbb aku fikir positive ah hahaha walaupun kadang kadang tu aku bengang aku geram gile sbb die suke hilang tibe tibe tape tape lepas ni aku try faham TRY paham :D

Lepas ni fariqh boleh lah buat pape jeee sbb wida takkan marah dahhh hihihihihi, tapi ingat jangan lebih lebih sbb wida banyakkkkkkkkkkkk ulat dekat sana. nanti ulat tuuu cakap bukan bukan, wida nak percaya jeee :P loveyou fariqh :P hhihihihihi *tutup muka sorok malu*