11 July 2012

Kemewahan aku sebagai seorang pekerja.

Okayyyy duit gaji fos tuu aku dapat macam macam yess macam macam :) seronok keje satu jee, duit. nak beli ape jeeeeee boleh. tinggal pilih jeeee. time tu tak pandang harga dah sbb duit melambak dalam tangan kann uiihhhhhh mmg seronok tak ingat, boros? jangan cakaplah. kalau tak simpan menyesal nanti.


Aku dapat beli bb dengan duit aku sendiri. yelah walaupun bende tuuuu model lama punya sooo apa ada hal kan? janji boleh pakai yg penting murah means takde lah terbeliak bijik mata kembang hidung bile tgk harga die kan? haaaaa aku beli yg jenis ni jeeeeee... tak mahal pun bende nii tapiii asalkan pakai duit aku sudeh lehh hahahahhaa. okay dah stop cite pasal bende ni, alaaaaa sony yg aku nak beli tak dapat beli lagii hmm takpe lah tu boleh beli time dah keje besar nanti :P haa kenapa aku nak beli bb? sbb jeles dengan jaja die ade bb puteh nampak omelll so itew un nak ahh gakk :D


Dapat pergi genting dengan kawan kawan wohooooooooooooooooooooooooooooo! seronok wehh bila tayah mintak mak ayah duit lagiii sbb kalau dulu nak kuar jeee tak boleh sbb kene pakai duit sendiri hihihihihi so bila dah ade duit haa amek kauu, sampai genting perginya, sangaaaaaaaaaat seronokkkk! kite ajak papa papa tamau ikut pun hmmm sedih taw :P eh dah tayah nak fokus perut sangat lah kan -..- pffffffffffffffttttttt okay dah next!!!!!!!!


Dapat pergi putrajayaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa yeayyy! haha jumpe hanhan pastu jalan jalan :) time ni pun seronok sbbbbbbbb dapat jumpe jaaa jad kaa nad moo ngan haan. sayang mereka muahsssss :D sekarang nak jumpe lagi tapi tataw bila hmmm semua dah jauh penang lah johor lahhh selangor lahh eh selangor tak jauh so dikecualikan :P hehehehhehehe jaaaaa misss youu jaaaaa :D


Pergiii ice skating dengan fariqqqqqqqqqh hihihihihihihihihihihihihii gediknyaa kau ni widaaaaaa. adoii hahaha, aaa pedulik apa................

K dahh kalau nak cerita mmg bnyk lah kan? yelah lime bulan kottt gaji awwww mmg time tuu rasa kaya gileee perghh nak beli ape je mmg dapat. tapi aku punya ipad tak dapat dapat lagi hmm sedih :( haahhahaa. ohh haaaa mylesen, sepruh duit aku sepruh duit mak hehehehehehehe :P dapat beli baju kasut tudung dan macam macam lagi kalau nak tulis kene fikir dua tiga empat lima kali takut putus jari :d okay dah tu jeeeee booooooooooooiiiiiiiii.