13 July 2012

Titleless.

Buat masa sekarang ni please jangan tanya aku tgh study mana buat apa skrg kenapa tak sambung lagi kenapa semua tu arghhh tamauuuuu. penat nak jwab banyak kali. sangat penat. cakaplah apa yg korang nak cakap. aku terima. bukan yg tu aku risaukan sekarang ni yg aku risaukan sekarang errrrr tak perlu nak cakap kot dekat sini :)

Dah lupekan bende tu, skrg ni aku rasa nak kol P nak suh die transfer duit dalam akaun aku sbb aku nak bayar yuran lesen sbb kalau tak habis bayar, aku takley nak test jpj. nak gune duit mak ke? aahhh kesianlah pulak. tgh bulan mesti tgh takde duit errrrr so? aku rasa tu jelah jalan terakhir tapi entahlah aku tanak dgr alasan die sbb nanti aku akan rasa kesian haihh wida wida cube jangan baik sangat -__________- aku ade seminggu je ni eee malulah pulak nak cakap tapi kalau tak cakap takkan nak tunggu die cuti sem then tunggu die keje baru nak mintak doh? ahh tanak aku nak settlekan bende ni dulu, aku taknak lama lama sbb kalau bende ni settle aku dahhh selese sikit fuhhhhhhhhhhhhhhh sangat kot. tapi tulah eeeeeee malulah nak mintakkkk err macam mana nak cakap kat die eh? mesti die bagi alasan punya nanti hmmmmmmm bukan aku mintak semua pun hutang tu aku just nak dua 1/3 drpd hutang tu jeeeee. aku bukan mintak sbb apa pun ni aku mintak sbb terdesak aku tanak beratkan lagi mak aku hmmm macam mana nak ckaap kat die ehh? tapelah nanti aku try, aku topup maxis aku try kol die. okayy dah shh aku try cakap dengan die. tapi kalau tak boleh? kalau die kata takkan cukup? macam macam eh? takkkkan tak cukup doh? tape tape aku try tanya membe bykkk sgt ke belanja yg die perlu kat sana hih tak paham kan? tapee asalkan aku dah rasa lega sbb dah lepas semua kat sini okay bai

Aku mintak sebab terdesak, sorry.