31 August 2012

Aku salah aku mengaku.

Mungkin salah aku. ye salah aku. sbb aku anta macam tu kat kau. aku tak sepatutnya cakap macam tu aku tak sepatutnya hantar macam tu. aku tak bermaksud  pun sebenarnya. please kau jangan perasan. tu bukan untuk kau. tu tuk diri aku. aku tak mention pun nama kau kan? so please jangan terasa. aku bengang aku geram. aku geram sangat hmmmmm entahlah maybe akhir bulan. sebab tu emosi aku tak stabil. kau tak paham, kau suke main main. aku dah cakap aku serius kau tetap huha huha hmm apakan daya? bende dah lepas aku tak boleh nak rewind bende tu smua. silap aku ye silap aku. maafkan aku. aku rasa bersalah. sangat. tapi aku taknak cakap kat kau yg aku rasa bersalah. sbb aku taknak nanti kau ingat aku main main. aku betul betul serius time tu. aku geram sebab kau read bbm aku tapi kau tak reply kau reply pun lama gila. macam setengah jam tapi kau just cakap kau suruh aku tunggu jap huh for what fariqh? hmmmmmm sakit gile haih entahlah aku rasa better kite text je so aku taktahu lah yg kau dah read die ataupun belum. sekurang kurangnye kalau kau reply lambat aku boleh suruh hati aku ni sabar mybe kau tak baca lagi maybe kau itu maybe kau tgh ini.


Kenapa aku geram? okayy smlm kau cakap  muak mmg perkataan tu sakit sgtlahkan. ye salah aku jugak maybe, entahlah haihhh semualah salah aku. aku mmg tak pandai jaga kau jaga perasan kau pun, aku mengaku. dah lupekan. sambung, k maybe smlm aku dah boleh lupekan lah k tapelah then smlm kau tertido hmm aku dah lali sbb tiap hari kau macam tu so aku tak kisah sgt lah semua tu. phone aku mati like always pagi  tu so around sepuluh lebeh aku cas aku dpt bbm kau cpt kau nak g kelas dan aku dah dapat bbm kau yg menyatakan kau dah balik kelas dah pun. aku kol kau kejap sembang then letak aku bbm pastu kau kata kau nak pergi kelas dah weeehhhhhhhhhhhhhhhhh where's our time together? entah lah start situ aku dah takde mood ahhh! tapi aku lembut kan hati okaytakpelah kau study kejar impian kau. chill aku buat macam biase. tapi petang tu? kau layan tak layan sakitnya hati.malam aku okay then kau? baca tapi tak reply wehhh mana kau pergi? hmmmm aku sakit sangat hati aku tunguu bagai nak rakk tapi? aaahh!!!!!!!


Aku tak tahan aku cakap bende tuu sbb? sbb kau gelak huha huha tanpa henti pleaselah aku dah cakap tapi kau tak amek pedulik so aku pun cakaplah. salah aku ke? pape jelah. okay salah aku sebab aku perempuan dan aku tak spatutnya buat macam tu aku sepatutnya kene kawal diri kawal perkataan aku aku kene kawal semua. yea wida awak tu perempuan so awak kene kawal semua tuuuu! macam perempuan lain tak pena cakap bende tu ahhh! tayah nak hipo sangatlah kalau jadi perempuan! grrr. salah kan aku, okayy orang kampung sila salahkan aku sbb aku dah cakap macam tu kat dia -_________- tapi sakit haty aku weh? kau rasa tak fariqh? kau tak rasa sbb kau tak kene haihh kau tahu nak.. ahh tade pape ahh malas nak panjangkan cerita. salah aku! 



Kau off phone kau. aku tahu sbb bbm aku pending tak sampai. then kul 12 kau on kau read okaylah kalau macam tu. aku ingat nak mintak maaf tapi bila kau buat status macam tu terbantut terus nak mintak maaf serius aku cakap. first aku baca dekat bbm kau punya status aku tak sakit sangat aku anta aku cakap bende tu bukan tuk kau tapi tuk aku tapi kau tak reply okaylah takpelah aslkan kau baca,  tapi kau? pergi updte pulak kat twitter kau cakap yg kau taknak contact aku lah apelah kau cakap kali ni betul betul lah apalah apani fariqh? kalau yepun nak buat macam tu aku rasa kau tak patut nak heboh kat situ nak bagi tahu semua org biar tahu, malu kot. sbb mybe harini kte gadoh maybe esok lusa tulat ataupun bebile bile kite dah ok dah elok nak letak mana muka? be matured. orang gelak bila tgk kita macamni. serius tak tipu. ingat orang suke ke bile kita bahagia? org lagi suke bile kite merana sengsara. its normal. katapun manusia. k sambung...


Kakak kau pujuk kata itu ini ade yg aku terasa ade yg aku serba salah. hmm aku dah cakap kat die yg aku nak mintak maaf kat kau. mmg aku nak mintak maaf tp bila tgk sttus yg kau update kat bbm sumpah sakit kan hati aku. kau cakap aku ego aku kuat maki apa ni? aku tak penamaki org pleaselah. pernah ke aku maki kau? dalam phone kita tak tahu nada macam mana org tu lontarkan. aku tak pena maki kau. serius. pena ke kau kol aku aku jerit2? tak penah kan pleaselahh jangan cakap yg aku maki kau aku tak suke sbb aku takk maki! -____________- entahlah time aku baca aku sakit sakit sampai aku rasa kalau aku tak mintak maaf kat kau pun aku tak rasa bersalah. betul aku cakap bende betul ni. sampai sekarang. yeeeeeeee 0324 sekarang aku tak rasa yg aku patut mintak maaf kat kau. hmm entahlah maybe aku tgh marah lagi kot sbb tu aku fikir macam ni hmm entahlah dahlah aku taknak fikir. kalau kau betul sayang kau akan cari aku. macam temah selalu cakap kat aku. bila aku nampak tweet kau aku rasa geram sbb kenapa nak bagitahu semua org? come on ure big boy now kalau kawen boleh dpt anak kot. taknaklah macam ni ish.

Nasib baik lah aku dah janji macam macam dekat kau. alhamdulillah bende yg aku janji tu aku takk pecahkan lagi. yeah kuatnya widaa macam ultraman :)

Aku hanya mampu melihat sampai bila bende ni akan terus begini.