30 September 2012

Kuala Lumpur Convention Centre

Haaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiii Im backkk! hihihihihi aku baru teringat yg post ritu tak tersambung so aku dah pasang niat nak sambung, sampai mana? entahlah tgklah mana yg rajin ;p kenapa aku bukak blogspot harini? sbb fariqh tipu aku semalam. so aku macam merajuklah. malas nak topup malas nak on twitter malas nak on facebook so on lah bende alah ni ahahhahaha. tipu ape? ahh tu nanti lah kang kalau cite skrg tak habis jugak post pasal ritu. sampai kat tempat alah tu fariqh tanya org kat situ macam mana nak pergi klcc hahahaha yelah takut sesat so better tanya org -__- aku cube ingat balik macam mana nak gerak sana tapi aku lupelah sbb dulu aku pernah pergi sana ngan eyka sebab nak jumpe mus hahaha macam ape je k dah sambung.

So belilah bende alah yg macam duit syiling lime posen tu kat mesin die.terus beli ke klcc nak beli banyak kali kang leceh. k dah beli pastu tunggu lah bende alah tu aaaaaaaaaa takkan semua nak tulis zzzzzzzz ting k dahh sampai klcc :D aahaha belum lagilah, sampai masjid jamek dulu pastu amek bende yg dalam terowong tu. bende tu tunggu kejap je. pastu ade naiklah. pastu pastu pastu turun pastu yeay! dah sampai >.< hihihihihi masuk suria dulu sbb turun turun mmg tebus dalam suria dulu. pastu keluar klcc tu, time kiteorg sampai dalam kul errrr alamak lupelah. boleh anggar tak sampai kul bape? hahahhaa aku rasalah, haa dah ingat! dalam kul enam lebih macam tu pastu duduk kejap sbb penat terus dgr azan maghrib :) duduk atas kerusi tu lama sikit sebab penat lagipun aku dah ngantokkk hahahhahaha, tapi niat nak tido tu takdelah gile ke nak tido fariqh tuu sebelah mana boleh tido kene nikmati tiap detik bersama bukan selalu hahahahaha dah merepek zzzz so aku mintaklah kebenaran die nak tutup mata tapi tak tido nak tutup je hahahaha so tutup lah fariqh pun bukak lagu ku akui hafiz nyanyi tu perghh rasa nak tido je tapi kang tak pasalpasal aku jatuh kebelakang kang sbb kerusi tu takde penahan hahahha. apa gune bahu fariqh? kau gile? malulah >.< hahaha

"Katakan padaku kekasih kesilapan yg pernah ku lakukan dulu ternyata ku yg harus dipersalahkan ku akui, aku leka dgn kerjayaku mengejar kekayaan didunia ini betapa hancurnya hatiku laluinya ku akui, jika dapatku mengulangi perjalanan cintaku bersamamu lagi akan ku jaga sebaik baik cinta ini, kini ku rasa kehilangan kusedar betapa pentingnya kau disisi yg selalu ada yg selalu rindu terhadap diriku, jangan jangan jangan ku ulangi lagi........"

Fariqh kata aku bagi lagu ni kat die, tah bile masa tah -_________- sbb kalau aku bagi lagu kat die aku usha lirik die, walaupun rentak die lembik macam ape kee tapi bagi aku lirik die yg penting. aku usha lagu ni lirik die macam tingtong je -_- tak kene pun ngan die so buat ape nak bagi die hahahahhahaha dulu aku tak suke lagu ni sbb lirik die tah pape then lepas malam tu terus suke sbb fariqh suke hahahaha pentiru lah wida ni ee suke hatilah kahkahkah lagu yg aku bagi die kat bbm tah die simpan ke tak. kalau tak simpan mmg nak kene. kihkhkih. tapi ritu die dapat separuh padan muka. taknak anta lagi pepandailah download sendiri :) eh ha sambung. pastu dah agak lama duduk. sakit pulak bontot hahaha dahlah panas -____- berpeluh2 aku kat situ. fariqh boleh bantai kata sejuk perghhh hahahaahah aku rasa nak bukak baju pun ade time tu sbb panas sangat.

Bangun jalan jalan kat klcc tu sbb fariqh tahu jalan :P so aku rasa salah satu sebab die suruh g klcc sbb die tahu jalan kat situ so takdelah sesat bile bawak aku sbb kalau die taktahu jalan then sesat mmg kene perlilah ngan aku so aku rasa die amek jalan selamat hahah pandai pandai~ pastu dah pusing kat luar klcc tu pergi masjid situ kejap, nak solat maghrib :D nak solat isyak sekali fariqh kata dah malam so solat isyak kat rumah je hihi


Duduk tangga pastu dgr fariqh bercerita hahahahhahaha panjang cerita dia. pasal itulah inilah haha takdelah aku tipu je ;p perut tak lapar sbb duk tgk muka fariqh je ;p so haritu makan sekali je. haus tu ade tapi tah hilang jugak sbb tgk muka fariqh gak kot >< hihihi dalam kul nak dekat dekat sembilan kot, gerak nak balik hahahaha. lalalaalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalaaaaaaaaaa sampailah kat bende yg kat masjid jamek tu nak otw balik. bende tu dtg, pastu duduk. bende tu kedepan means bukan pegi kat tempat yg kiteorg nak turun. fariqh pulak cakap kalau da sampai kejut die, die nak tidur. aku pun ohh okay! hahahaha, sampai dua stesen menghala kedepan, aku tanya fariqh kenapa die ke depan bukan kebelakang? pastu fariqh kata apetah tapi time tu die tak rasa yg dah sesat hahaha pastu lama sikit die kata, "mama kite turun kat pudulah mama kite dah sesat sbb bende ni jauh lagi nak pusing" something like thislah die cakap hahahahahhahah kelakar nasib baik die tak tido betul kalau tak? sampai hujunglah dalam bende alah bergerak tu hahahaha. so turun lah kat pudu. sepatutnya kiteorg kene tunggu kat seberang bukannya kat tempat yg kiteorg turun tu mmglah die kedepan bukan kebelakang hahahhahaha kelakarlah. pastu tunggulah kat pudu tu. macam mana boleh sesat? fariqh lah ni hahahahahha

Sampai yg kat sogo tu terus g kat ktm. kedai semua tutup hmmm beli tiket turun bawah terus dapat ktm yeay! tapi tak duduk pun sbb takde tempat. pastu sampai segambut. fariqh pun turun sebb nak tunggu kakak aku dtg amek aku. aku kol kakak aku, train pun sampai, fariqh pun naik... lambai lambai tangan aku pun baliklah kihkhkih. sampai rumah terus sakit kaki >< sbb jalan byk sangat tadi ni fariqhlah bukan nak dokong :P hahahahhahahaha.

Tapi hari tu best sangat sbb dapat jumpe fariqh dapat makan laksa dapat naik ktm dapat jalan dalam sogo dapat makan ice cream dapat jalan kat klcc teringat zaman sekolah dulu, alahai rindunyaaaaaaaa :') thanks for making my day very seronok-ing ahad tu fariqh. sumpah tak terasa pun penat time ngan die sampai rumah terus sakit kaki haha maybe sbb tak de die depan mata kot kihkihkih iloveyou verymuch fariqh ikhwan amir arshad <3

Mulut kata: Yeayyy2 habis pun entry ni hihihii