21 September 2012

Nak naik train baru jugak tak kire ;p

Muka bahagia ;p

Ohh yaaa Ahad lepas aku keluar dengan Fariqh. apa yg special kali ni? bhahahhahahahah keluar naik pengangkutan awam ;p hihihihihihihihihihihi takdelah selalu kalau kiteorg pergi mana mana kakak die yg akan drive, tapi kali ni tak :D naik train pastu naik bende yg kat sogo tu pastu naik apetah yg kat masjid jamek tu kikiki cume tak naik bas je :D gagagagagaga. sepatutnya jumpe jumaat malam tu time die balik kl tapi time tu gadoh pulak hihihihihihihihi, kenapa gadoh? ahh sebok je nak tahu :P 

So malam sabtu tu berbaik sebab tak tahan rindu :P hihihihi then ahad tu pun cakaplah nak keluar semua tapi fariqh kene ikut family die pergi kenduri kahwin dalam tu dah kul satu macam tu oh okayy lah, pastu around kul tiga macam tu tetibe dpt msg fariqh die kata die dah otw pergi ktm sungai buluh amboi3 aku kelam kabut bersiap fuhhhhhh mmg basah badan aku -____- bila dah dpt msg die tuu amek baju amek tudung gosok2 pakaipakaipakai ;p zzzzzzzzzzzzzzz ting! dah siap kihkih kesian fariqh~ tunggu satu jam hehehe sorry lah fariqh sape suruh awak g tahu lambat sangat sorry~ :*

Suruh kakak aku hantar sampai ktm time tu dah empat sengah dah so thats means fariqh dah tunggu sejam sengah fuhhhh kesian fariqh :D aku sampai ktm je terus pergi kat die. berdebar? jangan cakap lah aku rasa time aku pergi kat die pun aku dah tak seimbang -____- terhuyang hayang hahahaha, sebenarnya time die cakap die dah otw pergi ktm sungai buluh tu aku dah nervous sebenarnya hehehe ;D

So jumpe die tak tgk die malu hihihi so pandang tempat lain tapi cakaplah nga nga nga... bila die nak tgk mata aku alih sbb nervous yelah lama tak jumpe hihihihihihihihihi tapi die berani :O yelah die nervous gile tapi berani lagi pandang mata aku. kalau tgk tangan die jangan cakaplah kan macam bergerak sendiri ;p bila perli die, die akan cakap eh mana ade gigil, papa sejuklah. tak pun, eh mana ade gigil papa demam lah :P tu jelah alasan die hahaha daripada skola lagi cehhhhhhhhh macam dah lama sangat je en padahal tahun lepas habis skola hahahahahaha ;D

Tak beli tiket pun sbb abang sayang dah belikan ;p kikikikikiki tunggu lima minit then train dtg tapi tapi tapi tak naik pun sbb fariqh nak naik train baru -..- hihihihi so tunggu lah then die bising2 cakap die dah terlepas lime train lah sbb tunggu aku lah apa lah tapi taknak naik train lama -__________- eeeee cerewet! buaya banyak songeh :* pastu tunggu lama sikit train baru fariqh pun sampai so naik lah tapi tak dapat duduk pun sbb fariqh taknak masuk coach wanita die malu hahahahhaa so kene lah berdiri atototot tweetnyew titewwww hahahahahhaha. pastu sampai bank negara :D

*Alaaaaaa panjanglah pulak entry niii -________- padahal baru permulaan cerita tak masuk klimaks lagi aaaaaaaa nantilah sambung hihihihi k tata ;D