22 September 2012

Password Wifi.

K Hai dyjaaaaa *lambai tangan* hihii kk kk aku buat bende ni sbb aku takut kau susah nak buat so bila ade gambar aku harap senang sikit nak tolong kau :) haa sebelum tu, bende ni kau boleh buat bila ade org yg dah connect ngan wifi tu je taw means macam pass wifi tu dah save kat comp org yg dah mmg connect ngan wifi tu so sbb tu kite boleh tahu pass die ape kire macam kite nak tgk balik pass die jelah :) kalau takde org yg dah connect so tu susah sbb takde sumber yg dah mmg save pass tu hihihihihi aahh k dah jum start. ohh haa bende ni kau buat kat lappy org yg dah connect ngan wifi tu awww :)


K first kau tekan bende ni. bende ni kau tekan je kat connection bawah tuu, ade jumpe en? k kau tekan pastu die keluar then tekan jelah.


Bila kau dah tekan bende alah tu. kau tekan manage wireless networks. pastu kau tekan kat nama wifi yg kau tak tahu pass die tu. pastu kau tekan security kau tick show characters tu. pastu keluar num berjuta kan?  jap aku crop number tu jap.


Ni pening sikit. k kau usha number tu betul betul. kalau kat situ num 3 ngan 6 die ulang banyak kali kan? soooo tolong buang num 3 ngan 6  tu. die tak sama awww. lain wifi lain num. haa kau just delete num yg sama je. macam number atas tu bila aku buang num 3 ngan 6 dia akan jadi macam ni ---> 0362529763123 haaa yeahh! ni lah pass wifi rumah aku ! hahahah nak wifi free? ha mehlah datang rumah hahahahhahahhahahaha. so kau dah dapat pass die en? try lah connect pakai lappy kau :) k dah sampai situ je wikiwikiwikiwiki~