22 September 2012

Budak demam nak makan ice cream ;p

Haii jumpe balik hahahahah, aku tataw nak buat apa so aku rasa better habis kan cerita aku ni kang die tersangkut mcm kebanyakan cerita aku sebelum ni hikhik. oh ha kenapa aku rajin post? sbb aku kene twitlimitlah -______- bb aku mati entah kenapa die mati tibe tibe -,- kene sawan agaknya kikiki dah sambung semua tu tak penting er kat mana tadi? jap aku nak baca balik jap -___- okay dah ingat. so kiteorang pun sampailah dekat bank negara tuu. tempat bersejarah tuu nanti kahwin nak sanding kat sana lah ;p

Bila dah sampai tu turunlah kan. pastu naik atas beli air sbb fariqh haus hahahhahaa lepas tu jalan aaaaa taknak lah cerita details sangat mcm ape je -,- k ting! dah sampai sogo :P niat mmg nak makan laksa ngan cendol sbb tu cita cita die balik kl hihihihihihihihi yelah tu pui. dah lupekan. so naiklah tingkat atas sogo tuu sbb nak capaikan cita cita die tuu :) then duduk. fariqh malas! die dah duduk pastu die taknak bangun ahh ngader~ nak je cubit kecik2 nasib ade org ahahaha kalau takde org pun tak berani sbb malu hik k dah lupekan then setelah beberapa minit melayan karenah budak demam tu akhirnya die angkat jugak bontot die yeay2! hihi/ pastu belilah makanan. aku makan laksalah dah tu je aku suke hihi die makan sizzling ngan cendol die pastu die beli milo lagi :P kite beli laksa ngan air tembikai je :D haaa nak tahu apa yg aku makan die tak suke -__- hahahah kalau mcm ni senanglah nanti kawen takdelah berebut ;p sukenye3 gagagagaagaga

Oh kami tak makan depan depan hahaha maksud aku aku ngan die makan tepi tepi lah err macam mana nak cakap eh err fikirlah sendiri :P hahaa tak berani makan depan depan sbb malulah ;;) lagipun aku kesian kat fariqh sbb ti die punya pakinson makin teruk, kan papa kan? :P hahahahaha. dah sambung. makan makan makan fariqh tgk2 aku eeee malumalu rasa nak baling je laksa tu kat dye tapi sayang :) hihihihihihihihihi pendekkan cerita, makanan pun habis weeeeeeee pastu dah habis makan fariqh nak kencing pulak -____- gagagagagagaga comel je layan die ni macam layan budak budak :D aku pun ikut lah die pergi tandas eh bukan ikut sampai die masuk jamban -__- aku pun pergi tandas jugak sbb takut tinggal sorang ;p tandas die bayar :D hahahaha tapi aku masuk cuci tangan then keluar balik hahahahahaha. lama sikt die pun keluar. die ajak pergi klcc wow~ tahu jalan ke papa? hahaha die kata tahu amboi confident taw :D tapiii before pergi klcc tuuuuu, kite turun bawah pergi mcd beli ice cream sbb budak demam tu nak makan ice cream ;p hahahahahhahahaa ice cream cone je pun kikiki dah beli terus gerak p bende yg kat luar sogo tu ahh aku taktahu lah nama die apa -____-

*Okay macam biase jumpe kat lain entry sebab entry ni panjang hahahahahaahha sebenarnya ngantok nak tido ;D