27 October 2012

Tak sedap perut

Ohh yaaa smlm aku pergi umah peeyah sbb sbb sbb sbb sbb ain ajak duk jumpe peeyah. iera pun ade jugak hahahahhahaa. kenapa? entahlah dorg rindu agaknya. aku pun on jelah nak duk umah bosan so baik keluar kikikikikiki. zzz pendekkan cerita... aku makan banyak sangat dan malam tu aku rasa very mual dan nak muntah serta pening yg teramat sangat. sangat tak suke sebenarnya macam ni entahlah last aku kene pun time keje fos tuu. yg aku salah makan burger tuu burger yg besar tuu. aku makan bende tu pagi time keje aku dah pening sakit perut dan juga rasa mual malam tu intan ajak pergi ict bagai entahlah macam mana aku boleh setuju pun aku taktahu. sampai ict aku sangaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat takde semangat, sampai rumah aku muntah. sepanjang dalam kete aku nak baring dan letakkan kepala aku kat dan tulah yg aku tengah rasa sekarang ahh sangat tak suke rasa nak tido je 24 hours tapi takboleh gak hmmm nak makan pun fikir dua tiga kali sbb takut muntah lagi oh haa pagi tadi lepas mandi aku pusing kepala bagi pening dan yeay yeay yeay akhirnya aku muntah jugak tapi lega kejap je hmm tak sampai satu jam aku mual balik :( sampai skrg :( cepatlah muntahh tak tahan =/