11 October 2012

Taknak post any tittle, #eh hahahha

Hai, tadi kul satu sengah macam tu aku tgk tv3 ala berita satu sengah petang tuu, haaaaaaaa tajuk besar cerita tu pasal kereta viva bertembung ngan bas kat terengganu tu sampai buat enam org maut. eh enam org ke? aaaaaaaaaaa aku lupe dah lupekan tak penting pun tapi papepun sedih gile wehhh ayah die hidup lagi sbb ayah die takde pun dlm kete tu dua ke tiga ke empat anak die meninggal isteri dia pun sama cume dua org anak die je still hidup ya Allah kesiannyaaaa ;( tabahnya hati die kan hmmmmmm mmg lah viva kot, tembung bas mmg hancurlah kan? viva kalau ketuk ngan tangan pun boleh kemek apalagi kalau kene ketuk ngan bas kan? ekspress lagi perghhh al-fatihah.

K dah sambung cerita yg sebenarnya aku nak cerita ni pasal sabtu depan, yeee sabtu depan. kau tahu ritu mak aku dah bagi grennlight dah bagi amek semua lepas tu keluar pulak berita mcm ni haihhh mmg aku rasa mak aku tarik balik ahh kata kata die ritu aaaa taknaklahhh taknaklahhh kenapa aku cakap macam ni? mak aku mesti takut yelah mak aku tuuuuuuuuuuuuuuu kan risau sangat ishh bende takde ape lah mak, tayah risau lah janji mak doakanlah semua selamat sudahh aaa janganlah tak kasi hmmhmmm tapelah papehal aku tanya mak lagi next week, kenapa tak skrg je? tak leyy sbb skrg mak still ingat lagi bende tu dan die mesti tgh trauma sangat so minggu ni takleh sentuh bende tu lagi minggu depan aku sentuh hihihihihi k bye tu je nak cakap, selamat malam :*

Happy birthday Amira Faqihah :* 
Thanks sebab kalau wida ade masalah ke pape pasal pelajaran mira selalu tolong selalu bagi pendapat hihihi nanti wida mintak pendapat lagi taw? even kite tak pernah jumpe tapii wida sayang miraaaa sangat :) happy birthday! kalau mira nak tahu, mira lah yg ajar wida pasal blog ni semua hehehehehehehe ;D ni je gambar yg wida jumpe kat fb mira sorryyyyy..... jaga diri kat sana taw!