21 November 2012

Boleehhhhhhh.... kot :3

"Tak boleh terima. Boleh terima. Tak boleh terima. Boleh terima. Tak boleh terima. Boleh terima. Tak boleh terima. Boleh terima. Okaylah, boleh terima. Betul, boleh terima =/"

Arggggggggggggggggggggggggggggggggggggggghhhhhhh! :( aku sedih ke sbb die buat mcm tu? aku rasa tak. sbb die tak tipu, die dah jujur so buat ape aku nak sedih kan? tapi kenapa aku rasa mcm nak nangis je ni? -_____- pondannye hatiii mcm bapok -oo- lek ah wida bende die dah terus terang kan so kire okaylah tu lagipun dulu kau yg sendiri cakap, kalau die nak buat bende tu kau tak heran kau takkan marah die janji die bagitahu skrg die bagitahu kan? so kenapa kau nak marah die kan? hmmmmmmm betul gak hati aku ni cakap kengkadang. takpelah aku tido lu ah mana taw esok pagi aku boleh terima bende ni. tapi kenape die nak buat lagi bende tu? kan dah janji? eh lupe, janji tu die dah lame lupe. tapi aku sedih lah. aku taknak kang org yg rapat ngan die cakap ape pulak. hmmm. mmg susah ke nak buang bende tu doh? nak kene sumbat vitamin ni :P