24 November 2012

Dah dapat :)

Haiii, haritu aku ade cakap yg surat segala bagai tu aku tak dapat lagi en? yg pihak belah sana pun belum terima lagi en? hahahhahaha so minggu ni semua dah dpt, harini aku dah dpt dah surat yg aku tunggu tunggu bhahahaha sepatutnya semalam lagi aku dah dpt sbb semalam abang posmen dtg sampai dua org pulak ke rumah kahkahkah. so aku usha kat peti surat takde, aku lupe nak usha belah atas, pagi tadi tah macam mana hati aku boleh pulak cakap.. ' tu mcm sampul surat yg aku beli jeeee....' hahahha so aku pun ameklah tup tup kahkahkah betullll sampul surat yg aku beli hahahahahahahhaa. lah dua keping je pun betul cakap peeyah -_______-

Macam biaselah kan, sem pertama semua akan duduk kamsis termasuk aku. yeay dpt kamsis tayah duk umah dah sukenye sukenye sukenye takdelah hari hari kene marah ngan mak hahahahahahahahaha tapi nanti mesti rindu humairah :( eh alamak, takleh cite kang banjir :D lain lain!

So bende pertama yg aku nak buat.. hmmm nak buat yg mana dulu eh? hahahahhahahahahahahha malaslah pulak, kan ade tiga minggu lagi eh tak. lagi dua minggu. eh tiga lah -,- lama tu wuuuuuuuuuuu~ buat next week je lah haha. kene pergi bank dulu bayar dulu baru beli ape yg patut. masalahnye skrg ni........ mak aku cakap, tayah beli! pakai je ape yg ade -_______- tak seronoknyeeeeeeeeeeeeeeeeeeee nak beli jugakkk! barulah rase :D nak beli x3333333333 tak kire x4444444444 -..-

Bila aku start buat semua ni? haa usha usha lah twitter, aku cakap situ kang kahkah, maybe isnin ni kot pergi bank. hmmm tak kot -,- sape nak teman? buaya? buaya bz hihihihi nanti nanti jelah suruh kaklong buat kan keee... ;D bye