17 November 2012

Sengkang, berbaloi baloi

Aku ade satu penyakit, nak tahu ape? tayahlah tahu. malu nak g tahu hahahaha. k macam ni... aku tak boleh nak blogwalking sangat. nak usha blog membe pun aku fikir dua tiga kali haha kenapa? sbb.................................... kang kalau aku tgk dorg punya design mcm menarik aku mula gatal tangan nak tukar design dalam blog sendiri hahaha bukan dengki eh :P cume nak tiru dorg punye je hew hew :3 sbb tu kalau aku baca dorg punya.. aku takkan sign in sendiri punya sbb taknak tangan ni gatal duk copy paste code html tu dah lah pening. lepas tu kalau tak dpt rasa macam nak gigit gigit je kuku kaki ni -..- lepas geram :D

Lepas tuuu tah macam mana semalam aku bosan sangat sbb buaya dah deactive acc facebook die buat beberapa hari. sebab? entahlah tanya lah die :P hahahahhahahaha, aku pun bukak lah blogskins tu lepas tu usha usha usha tah budak mana punya tah aku pun berkenan. wahh lawanyeeeeeeeeeeeee. aku pun sign in sendiri punya mulelah copy itu copy ini tukar itu tukar ini... kalau amek drpd blogskins payah. sbb die pakai classic tempalate, tak seronok sbb nak tukar pape mesti kene jumpe ngan code yg berjuta tu fuhhh -..-

Sebab tgk budak tu punya macam lawa.. aku pun tirulah die punya hahahhahaa ehh tapi tak tiru semua pun. usha code die alahai die pakai classic. kalau classic ni susah sikit tak pakai. kalau die pakai template yg second tu senang sikit. tapi aku gagahkan diri ni jugak pandang code2 tu hahaha nak muntah dibuatnya -,- aku start buat bende ni drpd pukul 2 aku rasa. errr tetibe rasa macam start kul 1 plak ahahaha entahlah tapi yg pasti habis siap kul lapan pagi tadi. terus aku pengsan kul lapan tu tak tahan sumpah

Mula mula tak jadi.. aku ubah itu ubah ini die still ade lagi aku pun macam aaaaaaaaaaaaaaaaarghh tension nyee rasa mcm nak makan orang -,- hahahahah! lepas tuuu aku fikir depan sikit. kang kalau cakap korg cakap aku berlagak pulak hmm tapi nak cakap jugaklah.. aku fikir pandai sikit :D hahaha aku amek itu amek ini aku gabung tang tung tong teng ting! yeayyyyy jadi pun time jadi tu aku rasa nak jerit jeeeee nasib pagi buta, jerit dalam hati je :P hahahahahahahhaha

Nampak tak lagu atas belah kanan korg tu? eh kanan ke kiri eh? aku pun confuse -,- hahahaha haaaaa bende tu dah lama nak buat tapi tak pena jadi, semalam baru jadi yeayy! hahahahhaahha k dah takleh gembire lelebih kang org cakap berlagak pulak :P hahahhahahahahhaa ape lagi eh ape lagi eh dah tu jelah.

Lepas tu.................. bila pandang diri sendiri punya banyak kali, lama lama. rasa macam bosan pulak. nak tukar hitamlah. bila dah hitam rasa nak tukar putih pulak, bila dah putih rasa nak hitam pulak ha macam tu lah aku -..- skrg bile tgk org lain punya, rasa nak buat macam tu pulak -_____- aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa apa aku ni -oo-

Eyebags teruk. hahaha pernah ke tak teruk? :O kahkahkah k bye ;p

Eh before tu.....
Mana boleh lupe selit nama buaya dalam tiap post kikikikikiki... tapi rasanya tadi kat atas dah selit nama buaya hmm hmm alah biarlah hahahahhahaha ;D