1 December 2012

Bende boleh bagitahu kan labu?

K dah lupekan pasal post bawah ni. dah berkurun. kalau korang baca lagi maknanya korang dah ketinggalan zaman lah :P hahahahhaha lek lek wa gurau je -,-

Ha sambung. tahu tak aku boleh tetibe marah kat buaya bila aku ingat balik bende bende bengong dia buat tuh. bukan tak boleh lupekan. boleh. cume aku tertanya tanya kenapa die tak bagitahu aku terus? kenapa aku mesti tahu daripada orang lain? banyak nak cakap ni tapiiii ish jaga hati die je hahahahaha kang ramai baca ramai pulak yg nilai die macam macam hmm aku kene buat satu blog untuk lepas kan marah aku kat die jelah aku rasa biar die tahu apa sebab aku marah so takdelah die tertanya tanya hahaha. bende tiap kali aku marah mesti die tanya kenapa -____- bende carilah sendiri. malulah kalau org yg marah, org tu sendiri yg g tahu sebab die kanapa die marah hahahaha apalah buaya ni tu pun tak tahu.

Okay sambung. eh tayah sambung sbb aku rasa aku nak buat blog tu skrg hahahahaha k bye :P eh before tu..

"Happy birthday En. Amir Arshad Abdul Aziz. semoga ayah dipanjang umur dan dimurahkan rezeki. Kita sama pulak pembuka bulan baru :P kalau wiwi takde jodoh dengan buaya kesayangan ayah ni sekalipun wiwi takkan lupekan ayah, thanks for everything, sorry sbb selalu marah die. buaya ayah nakal sangat :3 padan dengan muka die -__- hahahaha"

aku suke singa ni pulak nampak manja kot kahkah