26 January 2013

Rinduuuuuuuu Fariqh Ikhwan :)


"Really sorry for all my bad attitudes papa. Mamasayangpapasangatsangat!"

First post tuk tahun baruuu huahuahua. kalau dulu aku akan buat kesimpulan habis satu tahun tapi tahun lepas tak sempat plak. haa kang kalau aku ingat aku buat :) serius nak tulis macam macam tapi macam errrrrrrrr nanti jelah dulu. simpan jelah dulu sbb banyak yg nak tulis pasal hati dan perasaan kan? so macam er er nanti jelah hahahahaha. ni pun post sbb rasa bersalah sangat kat papa. entahlah aku rasa macam aku ni jahat sangat sbb asyik dukk tembak die je. kesian hati die mesti dah banyak lubang lubang sbb kene tembak ngan aku. papa sabar taw? ni semua dugaan dalam percintaan papa hihihihihihihihi.

Start daripada tahun baru ritu asyik kene marah je aku pun taktahu kenapa dengan aku. die sabar je kengkadang die termarah balik jugak haa tahu kau sentap wida ahahahaa. tapi still marah die lagi sampai hari ni. bengonglah aku ni. marah mcm biaselah sbb die tak kol tak reply bbm tak reply tweet haa semua macam tu. takde kesalahan besar pun die buat sebenarnya. ya Allah aku taktahu kenapa dengan aku ni. Jeles kuat sangat pun tak guna wyda die bukan buat apa pun kat sana. tayah nak sama kan bende dulu ngan srkg lah kan die dah janji die takkan buat lagi so no need to worrylah. kau takkan hilang die. k tu ayat tuk sedapkan hati aku tiap kali aku marah die hahahahahahahhaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa k dah lupekan semua. jangan ingat balik wida. baik ngan die. jangan fikir yg bukan bukan. jangan kuat jeles! teruk sangat dah jeles kau ni wida. nasib fariqh tu penyabar kalau tak dah lama dah kene penampar hiihihihihihihihihi yeayyy lagi tiga belas harii papa nak balik yeayyyyyyyyyyyyyyyyyy!!!!!!!!!!!! nanti bolehlah jumpe papa yeayyyyyyyyyyyyyy!!!!!!!!!! nanti papa belanja laksa sogo lagi yeayyyyyyyyyyy!!

Sorry Fariqhikhwan, Norwidayah sayang awak sangat sangat :*