10 February 2013

Happy birthday sayangsayang wiwi~

#Page 7 of 365. *aku taktahu tahun ni bape hari :D

So as we know yang birthday buaya jatuh hari Isnin tahun ni. kalau tahun lepas jatuh hari sabtu. disebabkan tahun lepas tahun lompat, so tahun ni birthday die selang dua hari. nak dijadikan cerita. time birthday die, die kat penang fuhhhhh *tarik nafas lega* hahahhaa kalau die kat sini, malulah nak sambut :P takdelah. boleh je sambut baling2 tepung tapi takut buaya yg malu hehehehhehehe.

Penat gak fikir hadiah ape nak bagi ni. kang beli die tak suke satu hal pulak. bile tanya merepek2 jeee jawapan macam nk cili2 mulut die tu pun ada wakakakaka. khamis before die balik sana, penang bulan dua belas ritu. kite g ts. pastu pendekkan cerita aku pun mcm tahu yg die nak ape. malam tu terus msg kawan die kat sana, Yazid. mintak tolong haha.

Malam tu bank in duit dalam bank Yazid, so kire masalah hadiah untuk papa dah settle :) yeayyyyyy! tapiii susah taw nak carii hadiah untuk papa tuu. kesian yazid sbb die yg cari hahahaha.  papepun thank you so much yazid sbb tolong cariikan bende tu dan belikan kek untuk papa :)

Malam tu mmg buaya kene teruk tapi die tak cakap pun yg die dpat hadiah aku pun mcm eh buaya ni yg taknak cakap ke ataupun yazid yg tak bagi hahaha pastu malam yazid msg die cakap duit lebih beli baju tu die belikan papa kek. aku reply jelah okay :) malam tu papa makan kek dan baru dapat hadiah tuu weeeeeeeeeeeeee bile tanya papa suke tak? die cakap suke sangat~ hahahhahahaha so macam okaylah dah buat papa happy hari die walaupun bukan aku yg buat tapi aku anta wakil aku tu :P bhahahhahahaha.

Ramai sayang awak buaya, sbb tu hari awak, awak kene teruk gile hihi

Ohh ni malam before potong kek. kan papa kan?

Tu lah Yazid :D yang tak pakai baju tu hahaha

 Happy 19th Birthday Handsome :)

Hadiah tu luar je besar padahal dalam die kecik je hahahahhaa time papa bagi gambar ni aku gelak je tgk sbb dah tahu dlm die isi ape. mmg jahat yazid ni bagi harapan menggunung. mesti fariqh ingat bende dalam tu besar hahahahhaha kk kk tak gelak dah :D

HAPPY BIRTHDAY SAYANG! 
ILOVEYOUSOMUCH :)