16 February 2013

Times Square with Fariqh and friends :D part 1

Hahahahhaa gempak tak gempak tajuk post gua kali ni wuuuuu. haa kenapa rajin nak cerita? sbb bende ni aku tak nak lupe. nak ingat jee sbb bende ni seronok boleh buat aku ketawa. mana tahu nanti aku berduka lara ke... boleh bukak blog baca kuang kuang kuang.

Rabu harituu... 13/2/2013 ha kene tulis tarikh kang lupe hahahaa. disebabkan aku dah janji dengan cein nak jumpe dan teman die beli baju die kat ts hari ahad tu so nak taknak aku kene pergi jugak sbb kau gile kalau cancel mmg aku kene teruk kang, hahah macam kes KLCC tu -,- ala sorry lah bukan taknak pergi reunion tu tpi next time aku janji aku pergi *angkat tangan kanan tanda janji* hehehehehehhehehehehehehe. tu cein punye cerita.

Cerita kedua pulak... kes piah. okayy hari isnin 11/2 tu aku kakak adik anak anak buah dan beberapa orang sepupu sepapat pergi melaka sbb nak pergi zoo je -,- entahlah kakak aku tu apa mimpi pun taktahu. nak kata kl ni takde zoo ade je lagi besar ooo maybe mahal kot hahahahaha k dah bende tu tak penting. otw balik kl, malam. dan disebabkan perut dah bunyik krok krok krok mintak makanan, kakak aku pun berhenti kat satu kawasan rehat ni aku lupe nama die. k sampai parking duduk. time duduk tu tetibe kakak aku cakap.. "ida tu kawan kau kan?" aku pun pandang ehh piah rupenyeeeeee hahahahhahaa tak sangka. so piah ajak duduk dengan die sbb die ade banyak bende nak cerita, ala biaselah nama pun perempuan takde cerita bukan perempuan lettew, pondan kot hihi aaaaa k tak penting. tetibe peeyah cakap... "Rabu jum keluar g teman iera beli baju" aku balas, "eh rabu aku dah janji ngan kawan aku nak temas die pergi ts hahaha" piaaa "takde takde kene pergi ngan kiteorg jugak, cancel ngan kawan kau" hahahaha ish takboleh wekk. rasanya sampai situ je korg patut tahu :P

Cerita seterusnya pulak..... disebabkan bubu (buaya) balik sini sabtu dan ahad isnin tak dpt jumpe die, dan sudah semestinye die mesti kene jumpe aku sbb aku dah rindu sangat kat die haa malam tu oncall tetibe bubu cakap... "papa balik khamis ni taw pukul dua. tiket midi dah beli" wow!!!!!!!!!!!!!!!! terkejut aku macam nak mampus dah mase tu tapi aku tahan tahan tahan jangan mampus lagi wida... jumpe bubu dulu baru mampus hahaha. sedih mmg sedih sbb sekejap nye bubu kat kl :( baru ingat nak jumpe bubu banyak kali cuti ni tp tak dpt jugakk... dpt jumpe sekali jee hmm soo bubu cakap kalau nak jumpe, jumpe hari rabu je :( sedih sedih sedih :( nak jumpe bubu nak jumpe bubu. tahu tak keadaan aku mcm mana time tu? aku tersepit tgh tgh hahahahaa bajte2 je aku ni -,- kalau tanya jujur drpd hati semua mana aku nak pergi mmg confirm aku akan cakap aku nak pergi dkt bubu aku ni :)

Tapi kawan punya pasal, janji punya pasal. aku tak cancel ngan dorg. malam tu aku fikir. dan aku dpt jawapan untuk cerita pertama dan ketiga. esok aku call fariqh eh tak fariqh call aku hehehehehe  aku pun cakaplah yg aku nak bawak die pergi jumpe cein kat ts tp bubu malu. die suruh aku pergi teman cein dulu then dah habis baru jumpe die eee kau gile? tamau aku! sah sah petang baru habis then nak jumpe bubu malam? eee taknak taknak. nanti jumpe kejap je taknak taknak. rindu dua bulan tuu mana cukup lepas kejap je :P nak kene tatap muke bubu lama lama hihi. so pendekkan cerita bubu tetap taknak haihhhh aku mati akal dah. aku on twitter.

Dekat twitter, tweet punye tweet punye tweet, toyib! tanya aku pasal keluar tu. pastu nampak mus selit. mus budak teknik gombak gak satu kelas ngan bubu. mus keluar ts gak esok jumpe kawan kawan die. tah macam mana aku boleh suruh mus pergi ts ngan papa so nanti kat sana papa boleh lepak ngan mus dulu sementara aku teman cein. dan mus cakap okay je wuuuuuuu happy gila gila gila gila time tuu! masalah papa settle! masalah cerita nmber dua? hahaha aku tweet piah cakap kalau aku takde boleh kan? peeyah cakap tak boleh kau mesti ade. tp aku buat bodoh je. alah die pun dah faham perangai aku mcm mana hahahahahhaa kite kawan drpd darjah satu okay :) kang die kawen sayelah pengapit die hikhik so masalah settle! masa yg ditunggu tunggu ialah keesokkan harinya, RABU :*

Kene buat by part sbb panjang hahahaha k sampai sini lu byebye! :D