16 February 2013

Times Square with Fariqh and friends part 3 :P

Cari parking jumpe kat lowyat hahahahhahahaha bende aku nak parking kat tepi ts tu tapii tak jumpe jalan pulak -,- okay so turun call bubu then jumpe bubu yeayy! bubu so handsome :) die takut jumpe peeyah ngan iera heee nampak comel jeeeeee :) jumpe mus sekali hahahahaha. lepas tu jumpe ama! wuwuwuwuwuuuuuu, peeyah ngan iera tak habis habis buli bubu saya! saye gelak jeee hahahahhahahaa haaaa padan padan muke papa selalunye die buli aku so rabu tu aku sakit perut sbb gelakkan die je. muke die sumpah nampak sgt yg die cuak yg die takut hahahahahaha. pecah sbb aku lapar, aku ngan fariqh pergi jumpe cein pulak kat tingkat satu. peeyah ngan iera pergi makan pizza kot -,-

From left, Iera, peeyah, wida :P

Gambar ngan ama takde, so sad tapi ama dah cantikkk sbb die ade besi kat gigi hihi. okay dah naik atas jumpe cein ngan izela pastu pergi makan mcd. papa jahat mama nak ayam pedas papa tak beli pedas pun hmmm so mama tak kenyang hahaha borak2, tgk papa cuak haha comel je fariqh ni :) dah puas kite pun bangun sbb izela ngan cein nak balik :) tgh jalan pastu nampak ahcheng laksa eeeeeeeeeee nasib baik mangkuk die kecik so tak rugi sbb tak beli hahaha tapi sbenarnya nak makan laksa :( nak laksa sogo! :D tapelah next time jelah kan papa kan? :D salam zela cein pastu kite jalan....

Ingat nak tgk wayang tapi cerita semua tak best -,- so kite duduk jelah sbb penat + ngantok hahaha papa comeeeeeeeeeeeeeeel sangat haritu taktahulah kenapa maybe sbb die takut sangat kot :P tapi haritu sangat happy dengan papa walaupun kiteorg just duduk kat kerusi tu. lepas rindu dengan tatap muka masing masing je hihi ala nak tatap lagi :(

Sorry pasal malam tu, iloveyouuuuuuuuuu :*

Post ni pendek sbb tangan dah sakit hehehehhehehee, haritu seronok sbb dpt tgk fariqh malu hahahaha piah iera jahat sangat tak habis habis buli fariqh -,- eeeeeeeeee tak baik betul siap cakap aku pakwe fariqh awek eeeeee -,- lepas ni kalau aku pergi rawang mmg aku kene balik ngan fariqh tapi harap2 tak lah ehehehehehehe. gudnyte! :)

Ingat saya sini jaga diri sana :*