7 May 2013

Kemahuannya.

Straight to the topic, kemahuannya. ya kemahuannya. aku pun rasa macam perlu ke tak perlu ke tak update dalam blog ni tapi hmmm aku tahu die akan baca, so aku rasa perlu dan patut tulis biar die tahu apa yg aku rasa dan kenapa aku lakukannya. untuk hilangkan bahang post ini, 'hahahahhahahahhahaa' akan dibanyakkan huahuahua... eh silap hahahhahahahahhahahahaahhaha

kenalkan.... nilah ekontot :P

K abaikan gambar tu, saje je test letak gambar hahahaha ;D
Aku lupe hari apa sebab aku malas pegang phone sekarang yelah bis mati plus wifi ada kat rumah so me very no need the blackberry at home. so pendekkan cerita... malam tu... okay dah ingat. hari rabu. hihihihihi. sbb rabu tu pergi putrajaya. malam tu, aku tahu bende tu ye aku tahu dan die lambat bagitahu. then die still nak sorok sorok heyy jangan sorok. aku dah tahu before kau bagitahu pun sebenarnya sbb tu bile kau cube nak elak elak aku rasa bengang geram dan semua bende jahat aku rasa time tuu. dan kau still main main, sbb tu oink oink tu pun termasuk. aku geram. sbb kau masih pertahankan. kenapa ye kenapa? -oo- *macam gangster en pakai aku kau? haaaaa biaselah wida~ ;p

Pagi buta khamis around 12 am bis mati kredit takde. dan pagi khamis tu aku beli bis sehari punya sbb nak contact yel senang sbb nak pergi shah alam untuk check out. so on lah... bagitahu die yg aku pergi shah alam dan respond die sangat menggembirakan, terima kasih :) hahahahhahahahhhahahhahahahhahahhahahahhahahahhahahahaha *gelak besar sikit sbb gembira sangat ngan respond dia O:) 

Malam tuu... die masih merajuk.. sbb kes semalam, pasal oink oink dan bende alah lagi satu hahah taknak bagi tahu werkkk -______- yee salah aku aku mengaku salah aku yes yes yes yes. haa siap bold kau haaaaaa o.O malam tu cube pujuk tapi tak berhasil its okaylah..... before tido aku ade anta wechat. harapkan hati die tenang tapi tidak sama sekali ;p hahaha maklumlah lelaki kalau merajuk campur marah... uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu takut wooooooo mcm serigala :P kenapa serigala? sbb nak sedapkan ayat saja haha -.-

Pagi tu bis dah mati... rasanya bukan pagi.. tapi pukul 10 pagi jumaat macam tu. so aku taktahu sama ada die reply ataupun tak wechat aku tu. aku tak beli bis sbb taknak hahahahhaa. kenapa taknak? eee line kat rumah tak gempak macam kat shah alam ;p ish dah sambung... so jumaat berlalu dengan begitu ehem ehem sekali... uuuuuu~ 

Sabtu. aku lupe pulak apa yg jadi -_______- oh tetibe ingat balik hahaha, sabtu saya bergembira dengan kawan kawan kawan kawan kawan kesayangan saya uuuuuuu nak tgk gambar? jap ehh :P hahahahahhaa yg paling penting dapat makan laksa. sogo pulak uuuuuuuu lagi hheehehehe 

Sesungguhnya... merekalah sahabat yang saya sayangi hingga kini :)

K dah tu je gambar, yg lain kat phone piah. die pakai iphone so kedekut takleh nak anta. whatsapp wa takde. expired, wechat? uuu taknak quality low ah kalau gambar plus bis tak hidup hahahaha. so nanti nanti jelah mintak lagi. eh dah sambung.

Ahad, pagi tu teman itik. itik suke sangat kacau aku tido. tak seronok betul. selagi tak bangun selagi tu lah die ter da da da da da da da -___- so bangun dan pergilah teman die... on bis. gatal on bis. dpt wechat from dia. yang mcm agak sentap lah jugak baca. tapi nak buat mcm mana sendiri salah sendiri lah yg sentap :P hahahaa, k dah sentap pastu reply lah. dah reply terus delete chat huahauhau taknak baca dah nanti sentap lagi haa mcm mana? :P pastu die pun reply pastu aku pun reply pastu pastu macam tu lah sampai lah die tak reply hihihihihihihi....................

Just nak cakap nilah kan..........................

Kalau 'tak contact' tu boleh redakan kemarahan awak dan puaskan hati awak. Baiklah. Saya lakukan. 

Apa yang saya boleh buat? awak tengah marah sangat. takkan nak gelak terbahak bahak? lagilah marah jadinya kihkihkih tapelah... terima jelah hukuman ni tapi kan awak, sampai bile eh? sebulan ke? ala habis tu ironman kita mcm mana? dominos? zoo? errrrr alamak tak ingat lah pulak tapi banyak kan lagi kan? :P jaga diri taw? rasa mcm dah lama lah tak contact waaaaaa rasa mcm iron lady pulak sbb hebat boleh tak contact hehe tapi baru berapa hari eh? ;D *kenapa tetibe saya awak pulak ni? hahahhahaha ahhh biar zzzzzzzzzzzzz ;D

RINDU SAYA TAK? MESTI RINDU KAN? :P