2 May 2013

Selesai semester satu... yahoo yahooo!

Ohh haiii hahaha, zzzzzz tetibe rasa macam nak update. pasal ape? fariqh? haha tak tak kali ni bukan pasal fariqh, fariqh punya post lepas ni :P, kali ni nak update pasal exam hohohoho... okayy exam start 22 haribulan dan sem ni aku just amek eh bukan amek, sem ni aku just ade 4 mata pelajaran je yg final. yg lain semua stok pb je hehe. so kenapa empat? sbb junior lagi kot so die tak bagi amek banyak banyak takut tunsion kikikikiki..

Study week seminggu... jumaat tu aku dah set mind kata dalam kepal otak cakap rabu atau selasa balik sini balik untuk study. maka dari itu, aku pun bawak balik buku construction materials application je balik rumah sbb mana tahu nanti bosan bolehlah selak selak dan buat nota hehe wajin kan? ;p k dah stop zzzzzz sambung. isnin 22 haribulan math, 25 pulak survey, 29 science dan 30 construction. bila dah kat rumah nak study? hampeh lah. bukan aku je rasanya semua org mcm tu. sbb? entahlah sbb kat rumah tempat rehat kot.. kot lah hehe ;D

So bila dah hari sepatutnya aku rancang nak balik kamsis, aku rasa sangat malas so aku skip skip skip sampai lah hari sabtu hehhee so sabtu baru aku balik kamsis hehehehehehehe. okayyyy bila dah study week dan lect tak sempat nak habiskan semua bab... jadi study week kami diganggu. sangat -,- tapi aku tak ganggu sangat lah sbb aku tak fikir sangat hehehe. first, report survey. ohh yg tu tak kisah sangat pun sbb ade piah punye so tinggal amek daripada peeyah je nanti hehe.. bende tu tinggal nak edit je, dan kiteorg bantai je sbb malas nak buat. kumpulan 8 org yg buat 3 org zzzzzz~ tak kisah tak kisah sbb print duit dorg hehe. k dah tu survey. haa jap survey mcm ape je cakap isnin last anta pastu jumaat sampai lah hari isnin. so pagi isnin before amek exam final math, g anta survey punya report tu dulu kahkhakha.

Report construction pulak.... encik muhapis cakap isnin last anta pastu mas cakap jumaat okaylah, disebabkan semua gambar kat aku, aku yg kene buatlah kan cerita dia -,- malam rabu tu berusaha buat sangat sangat sampai subuh fuhhhhhhhhhhh sangat sangat sangat pening mase tu. tapi takpelah buat jugak. buaya teman buaya pun dah tak larat dah. die pun dah ngantok sangat so aku pun bagilah die tidur. dah dodoi dodoi die aku pun sambung balik sampai siap bende alah tu fuhh... so dah siap kan? khamis tu aku anta by email tak boleh pulak haihhh so yel cakap die nak buat baru. hmm aku kesian pulak kat die. takpelah jumaat tu aku pegi lah anta video tu kat ktm batu tiga ngan fariqh hehehehe alang alangboleh jumpe buaya terus hehehehehe. so buaya pun teman....... dah bagi video tu aku ngan buaya pun pergi. tettt tak leh cite sini. sini cite pasal exam hahahaha okay dah shhhhhhh yel ckp die ngan budak yg lain nak anta lepas solat jumaat aku pun cakap okaylah. lepas smbhyg jumaat tuu tetibe yel cakap en muhapis suh anta hari isnin pulak -,- aku dah macam e!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! baik takyah anta tadi hmm tapi takpelah dah terhantar kan nak buat macam mana -___- rasa nak nangis teruk guling2 je time tahu anta isnin tu issssssshhhhh -..- so pendekkan cerita, report survey ngan materials anta isnin.

jap g sambung ade hal jap haha