12 June 2013

12 hari lagi!

Untuk ape? untuk naik semester baru yang macam semua baru. so for this sem, duduk rumah sewa sbb psa tak cukup nak tampung semua pelajar die. so kamsis dikhaskan tuk budak sem satu je. inshaAllah, aku boleh sesuaikan diri duduk luar dan boleh jaga diri dengan baik. so rumah yg akan kiteorg duduk tu.... aku lupe nama die lah tapi yg pasti sebelah ngan petronas, lima tingkat, takde tangga, dan yang paling best, kiteorg punya rumah tingkat paling atas hhohohohohohoho yeay! tayah nak diet lepas ni or nak senam lari2 joging2 sbb hari hari dah exersice nye pun~ kenapa pilih rumah tu? biar kiteorg jelah yang tahu hahaha *padahal malas nak terang kikiki pendekkan cerita, masa suntuk dan kami sangat malas nak cari rumah. dah ni je yg murah so balun je lah. so thank you tasya sebab urus dari A sampai Z :)

Transport? jarak rumah ni pergi poli mcm teknik gombak pergi awe je :P taklah jauh sikit... macam teknik gombak pergi sbpi gombaklah. tapi tu sampai pintu gerbang. nak masuk dalam jauh sikit. ha tayah bayang lah. k sambung..... first, mak aku kasi bawak kereta sbb nak mudahkan aku.. last minute mak aku ubah fikiran tak kasi bawak plak sbb rumah yg akan aku duduk tuuu takde guard, mak aku takut kete kene pecah lah apelah alahaiiiii kancil je pun sape nak pecah amboi kau wida kk kk tak tak.. so mak ngan bapak aku pun cakap kalau nak bawak gak, duduk rumah lain yang ade guard. aku pun macam alamakk takkan nak pindah dah bayar deposit kot... bapak aku pun bagi cadangan suh bawak motor jeeeeeee, motor boleh beli nanti wow! tapi nak kene amek lesen lagi aahhh nak kene hadap jpj lagi alamakkk lagipun aku cuak bawak motor kahkahakh so cancel. bincang2 aku rasa aku akan naik ngan mas je kang. sbb mas bawak motor. die kata seminggu 2 ringgit je hihihihihih tapi segan lah jugakkkk..... baru2 bolehlah kot... lama lama tumpang even bayar pun mesti ade perasaan yang lain kan kalau lambat ke apa ke kesian plak die.... so aku akan usaha gak pujuk mak aku ni. kene kasi ayat bunga bunga lebih lah aduh tape tu nanti aku google :)

Barang2? disebabkan ptptn aku dah habis hahahaha jangan nak pelik sangat lah kan.... duit tu pergi ke bende yg baik :) okay so dgr2 ptptn masuk seminggu lepas daftar. kire seminggu lepas aku start kelas baru die masuk. so rasanya..... lepas dpt duit lah aku beli apa yang patut, buat masa ni aku just amek barang yg ade kt rumah ni je macam toto ke, selimut ke, sabun, lalalal dan sebagainya. jimat O:) hahaahahha! so list barang2 seminggu atau tiga empat hari before nak masuk baru aku settlekan lah...

Pendaftaran online? hahahhahahahah! baru buat tadi tp entahlah tataw apa yg aku buat tu betul ke tak kahkahkahkahkah so yuran dah bayar, lapor diri online dah buat. daftar koko pun dah. print segala bende belum. ni haa nak daftar subjek ke? kalau kene macam mana nak buat? mmg tanya kat sini ade org jawab wyda -___________- kk kk bende tu nanti kalau aku rajin aku usha lah web psa tuuuuuuuuu... asal online kau main game je mmg taklah kau nak tgk -..- haha bukan taknak tgk, psa suke buat last last minute, 6 atau 7 hari before tarikh luput sesuatu bende tu habis, baru boleh buat kalau tak, jangan harap boleh buat. so bende tu aku settle next week before lapor diri 19 haribulan tu..

Apalagi eh nak tulissssss.................. rasanya macam tu je. so next sem mcm nak pakai baju kurung tu jaranglah sbb naik moto ngan mas kahkahkah... kene beli seluar~ wuhooo! survey time puasa kottttttttt harap2 lah larat. final kali ni 6 subjek, jangan main2 ye wiwi, study awal. jangan mcm sem satu last minute study quiz tah kemana test kemana sbb mls nk study ish klu study awl2 mesti quiz test tak teruk markah T_T

Yang penting rumah sewa dekat ngan kedai makan shaaz yahooooo! bolehlah makan laksa hariw hariw hew hew conoknyewwww cukew cukewwww uhuks uhuksss pang pang! *tampar diri sendiri*

Gang survey! :)

Classmates

LOVESSS <3

 Nazzarith :)

Mas :)

Pika, Piya, Zura

Puteri Malinda :)

Shiraaa :)

DKA1B :*

Ogy , mek :)

Bubbye part 1 hello part 2