20 June 2013

But I have to... sorry guys!

Semalam gerak shah alam untuk lapor diri alhamdulillah walaupun datang lambat but still sempat tuk lapor uuuu lucky mee uuuuuuuuuuuuu so tadi dah daftar subject tuk sem dua ni...


Subject yang telah didaftar. ade sembilan semuanya. sem ni stress banyak sikit sbb final ade enam paper so no more main main dan takde lagi study last minute ingat yee wida? hahahahhahahahhahahaha tapi nanti mesti main main dan confirm study last minute tu still wujud dalam diri ni aigoo wydaaaaa

Lepas lapor diri semalam sempat jugak lah naik rumah sewa dekat melewar dan lepak kejap kat sana. ingat nak letak barang sikit tapi.............. malas nak kemas so bawak buku2 dan kertas2 yg piah bagi tu je hehehehehhehe... tapi smlm sangat penat sbb jalan sangat jem. nanti kalau ade rezeki bile dah keje nanti serius aku cakap aku taknak beli kete manual, penat!!!!!!!!!!!!!!!!!

Malam punya cerita.... malam tu mas bbm cakap itu ini..... bla bla bla bla bla then terputuslah satu kata sepakat untuk pindah daripada melewar atas sebab tertentu. disebabkan aku tumpang mas nanti so aku ikut jelah kata dia.... setelah berbincang and yeah, saya pindah rumah. sory kawan kawan, serius takde sbb ape pun kami berdua pindah... kami pindah sbb tidak selesa dengan   suasana malam rumah, and for sure aku sbb malas nak naik tangga hmm so soryy babe. aku mmg rasa bersalah. sangat rasa bersalah but I have to.... hmmm harap sangat korang tak terasa hati or whatever k? lain rumah tak bermaksud kita tak leh rapat mcm dulu right? dulu kita lain bilik but kita rapat je? :) hope that we will still stick together until forever! :*

Sedang melatih bibir agar tidak menganga ketika bergambar............