28 September 2013

Dua lagi dos untuk pergi!

Hello everyonessssss! haaa pendek pendek pendekkan cerita. semalam, habis kelas survey, aku pergi inject! haha dah macam ayam dah kene inject inject bagai, sooooooooo cerita semalam time nak kene tu takutlah jugak, tanya org sakit ke tak sakit ke tak, semua cakap tak sakit. tgk pencucuk yg agak agak peramah, okay jumpe! beratur. time nak kene cucuk, kakak tu kata tak sakit mcm kene gigit semut. time cucuk dalam hati "eh aahlah macam gigit semut" haaa berlagak habis kau! hahahaha, oh lupe, smlm inject tuk suntikan hpv. apa itu suntikan hpv? nanti aku googlekan heheheh so die ade tiga suntikan, bukan onthespot buat tiga tiga, ade date date die, smlm baru buat satu, lagi satu 22 okt kot entahlah lupe pulak sbb kad tu kat shah alams.

Dengar cite yg kedua sakit sikit dan yg ketiga sakit banyak betul ke? ade ke patut ade sorg krik krik ni cakap yg ketiga punya suntikan die cungkil2 cikit ish sungguh choi mulut die. so apa jadi sekrg kat tangan yg kene cucuk? lebam -___- dah rasa mcm ade seekor buaya ngah duduk atas die hee tapi saya suke ;D sakit sbb buaya takpe ;D ahahaah over! last aku main cucuk cucuk ni time form3.. time nak masukkan bius dalam badan sbb nak jahit lutut yg terkoyak sbb jatuh bom bom bom


Alaaaaaaaa google tapi panjang2lah pasal bende ala ni..... so kesimpulan suntikan ni ialah ianya dapat mencegah kanser serviks akibat jangkitan HPV adelah dalam 70% perlindungan. Saya sudah anda bila lagi? *tingtingtingting B)

So balik rumah semalam, on twitter then ternampak pasal bini mat yo bla bla bla, sapa mat yo? aku pun google, tgk tgk pemain bola sepak. aku tak kenal pun -__- haha yg aku kenal kembar tu je. bila baca baca and i was likeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee APAHAL DIE SAMPAI NAK KENE TENDANG BAGAI BLA BLA BLA and thats why aku sangat tak suke kepada org kaya yang tak pijak dibumi yg nyata hmmmm kesian kot pakcik tu... kat poli, nak langgar arahan pakguard pun rasa bersalah, parking je jauh jauh even lambat ke apa ke hm... taknak fikir dah nanti emo hahaha, tapi papepun, SAYA HARAP PAKCIK MENANG KEY KES TU HIP HIP HOOORAY! nanti kalau pakcik menang, pakcik mintaklah saman malu banyak2 taw boleh kongsi hihihi