22 October 2013

Otak saya dah ringan yahoo!

Berdasarkan tittle diatas. ya! dengan ini saya ingin memaklumkan bahawa otak saya yang berat angkara memikul beban mechanics structures dan engineering survey telah pun terhapus apa lagi ayuh laungkan yahoooo yahoo yahooo lagi sekali, yahooo! huahuahuahauhauhauhaa apalah dah mcm apa dah ting! k normal balik...

Study week buat apa? tak buat apa apa pun -__- study tak wyda? tak pun. bagus wyda bagus. kau dah buang masa study week kau. balasan? stayup lah kau sampai dua tiga pagi duk nguap banyak kali tahan ngantok, korban masa tido tuk ulangkaji. padan muka kau. begitulah petikan dari hati wida. hahahaahhaa zzzzzzz boring! k  bukan padan muke aku je, padan muke fariqh sekali sbb die pun kene tido lambat jugak huahahuahauhauha padan muka die padan muka!

So disebabkan study week saya, saya habiskan dengan main game, tgk tv main twitter dan sebagainya.. jadi, malam ahad, lepas habis af tu terus balik shah alam.. kaklong anta hehehehehee terus bukak mata, tahan mata, study tuk paper first saya semester ini iaituuuuuuu mechanics of structures! sampai tiga sengah lah jugak huuuuuu so the perasaan after jawab? hm hm hm so far so good lah, harap A. eh takleh banyak salah sbb tak convert dengan betul ish wyda ni ish so target A- je please puan bagilah saya A- please puan~ tapi kalau tak dapat A-, B+ pun boleh puan asalkan jangan B ataupun C hahahahaa macam lah dapat kalau mintak kat sini kikikikiki

Habis paper terus balik eh before balik makan dulu sbb lapo kikiiki so balik tengok runningman episode lama kejapa sbb episode baru tak amek lagi pastu tido zzzzzzzzzzzzzz bangun mandi makan tgk runningman lagi dan study sampai dua sengah pagi tu pun gila tak larat choi apa lah wyda ni ish.. So mcm mana paper survey tadi? entahlah weh aku takde confident langsung paper tu hmmmmmmmmmmm tapi soalan die senang tapi.... hmmmm tak tahulah weh hmmmmmmmmmmmmmmmmmm harap sangat tak gagal please taknak repeat hmmmmmmm harap sangat tak repeat harap sangat hmmmm, amin amin amin amin.

Aku dah usaha gali semua, aku tawakal dengan apa yang berlaku, aku redha andai itu keputusanku. Mengharapkan keputusan tidak mencakar hatiku, please please semua lulus please ;(

Isnin - Rabu nanti ade lagi 4 paper to go. go lion go! insyaAllah paper akan datang aku dapat tempuh dengan tenang dan tiada lagi kekecewaan. hahahahahaha amboi ayat ahhaaha tak sedap langsung ahhahaha k byeeeee

Hmm macam hambar pulak takde gambar jap nak letak gambar boyfriend baru mohon abang buaya tak cemburu ini madu awak juge hihihi

Coco panggilan manja ;p