29 November 2013

To Broga we go!

Elleh aku tahu buaya mesti tunggu post yg ni elleh elleh sbb tu die selalu bukak blog aku tapi mesti die terkilan sebab aku tak update pun hahaha kk kk yeay! naik pun broga akhirnya wiwiwiwiwiwiwiiwiwiwiwiiww seronok? seronok tapi penat nak mampus T_T sape yg tak naik lagi tu, aku nasihatkan janganlah naik key ehehehe ;p

Okay nak dijadikan cerita, bile eh pergi jap nak tgk calendar, 16 haribulan haritu gerak pergi sana. oh pergi dengan fariqh, kawan fariqh, awek kawan fariqh. sehari before pergi ade krisis hahaha so mcm eksited pergi tu mcm dah hilang tapi still ade lah sikit sikit. So jumaat petang kul 6 baru keluar rumah walaupun fariqh dah ade kat ktm segambut tu drpd pukul 4 lebih hheeh sorry fariqh tulah suh dtg lambat degil nak dtg awal jugak haaaa padan lah muke tunggu lama lama dengar cite sampai tertido? hehehehehhe ;p

Sampai je ktm tgk fariqh tgh tido sambil duduk haaaa power ke tak power fariqh ni hehhehehehe so kejut die tanya dah beli tiket belum die kata belum so aku pun pergi lah beli nak ambik hatilah konon sbb dah lambat sampai hahaha tunggu train pergi sogo dulu wajib makan laksa tapi laksa masin nak mampuih tuih tuih rasa mcm serik plak nak beli kat sana lagi tapiiiii tak boleh nak jugak! ahahaha aaaaaaaaaaaa apani merepek lebih k dah pergi sogo pergi kat ktm segambut balik sbb park kat situ. time nak pergi segambut fariqh tinggalkan saya!!!!!!!!!! die pergi dulu naik train yg penuh bapak tu tanpa menghiraukan saye -_- so tunggulah the next train sbb taknak berebut. tak lama pun dalam 15 minit mcm tu train datang... sampai je segambut tgk fariqh ngah baring cepat2 g kat kete ;p sbb nak amek barang kat rumah hahahaha pastu fariqh marah hahahahaha mcam rimau kau die marah tapi tak takut pun sbb lawak bile die marah ;p oh ingat lagi masa tu cakap kat die 15 minit je tapi 45 minit jugak lah amek masa hahahah sorrryyyyy! ;D

Disebabkan keadaan tengah tegang aku pun taktahu kenapa aku very the ego kau haaa so lalalalalallalalalalalalalala fariqh nak tgk wayang k pegi lah kat tempat tu dah sampai tempat tu aku taknak pulak tgk hahahha pastu pergi dataran merdeka sbb fariqh nak perg..... aku cakap taknak tp aku drive gak pergi situ hahahahaha aku pun taktahu aku ngah gile kot time tu haha so tgk fariqh main bende alah terbang2 tu haha kelakar lah tapi comel kesiannnn die main ngan budak kecik hahaha tu lah sape suruh nak cetuskan perang haaa padanlah muka ;p so fariqh dah puas tetibe rasa bosan nak pegi tgk wayang lah konon, so pergilah kat mall tuuu sampai2 tgk mall tu punya cinema dah tutup alahai very takde rezeki so pergi makan sbb perut fariqh dah lapar ;p dah makan uwek tak sedap! so lain kali kene order kuew tiau kungfuu bukan kuew tiau lakna ye wiwiwiiwiwiwi. mase tu dah pukul 2 lebih so tukar baju ganti2 ngan fariqh kat petronas hahahahhaha bapak busuk tandas lelaki nak muntahh -_________- masuk masuk je fariqh perli basuh tandas ke apa aaaa lupe lah elleh sukehatilah nak lama ke kejap ke ellehh jealous

So gerak bangsar nak amek kawan die tu.. nak buat buat sesat tapi tak sesat pulak pagi tu choiii biase bila taknak sesat,sesat yg dpt eeeeeeee geram. so bila dah sampai sana, awal sangat lah pulak. tunggulah kawan die tu sbb dah janji pukul 4.30 kiteorg sampai sana dalam 3 lebih kot.. kol2 die tak angkat hahahahhaa mcm ape je so tunggu lah kawan die tu sambil bagi makan darah kat nyamuk dengan percuma. eeeeeeee gatal gatal lah nyamuk bangsar ni kaki habis die gigit dh mcm eqal dah -oo-

Aaaaaaaaaaaaaaaa pening pening esoklah sambung kene tido sbb dah rasa nak muntah sbb tahan mata kot kk esok sambung byebye!