15 December 2013

Lee Kwang Soo datang Malaysia this January!!!

Siapa kwang soo? ala ni mesti kes tak layan runningman ni eee spesies buaya lah ;p hahaha lek lek ade mase lagi untuk korg layan bende bende alah ni sebb? dulu aku pun tak layan bende bende macam ni, bukan kpopersssss lah katakannnnn hahaha sekali terjebak -.- tulah berlagak sangat padan muke!

So kisahnye dulu aku sangat anti dengan runningman, sana rm sini rm zzzzzzz sampai adelah jugak kutuk sikit2 sape yg tgk bende tu dan yg fanatik sangat hahahaha pernah lah dulu cube tgk dekat youtube. tgk sikit mcm boring -____- so lepas tu terus anggap bende tu memboringkan sampailah satu hari ni. time tu aku mintak cerita bikers kental dekat Ash. so ash pun bagilah cerita tu dalam pendrive die, dalam pendrive die ade dua episode cerita runningman untuk bebudak yg suke cerita ni time tu episode 154 rasanya. latest episode. so bile dah layan bikers kental sampai habis, taktahu nak buat apa try lah usha dua episode tu.. episode 153, tgk tapi tak paham. skip skip skip sampai lah habis. bukak 154 pulak skip skip sampailah part yg dorg kene duduk kat tempat duduk dan kalau soalan yg ahli kumpulan dorg jawab salah, dorg akan dicampak terus ke dalam air. aku tgk part jongkook. dan lawak hahahhahahahahahahhaa layan lama sikit then terus faham dan rasa ianya sangat seronok! lepastu tiap minggu update episode baru kire kalau tak dapat tengok minggu tu boleh jadi gilelah bukan main fanatik lagi kauu haaaaaa bukan tu je, amek jugak episode2 lama yg aku tak tgk lagi yelah kan seminggu satu episode sape tahan tapi episode mula2 tak best sangat so tak tgk sangat, start episode 40 lebih baru tgk full episode sbb dah start best! sampailah sekarang... so sape nak latest episode bolehlah mintak saye ;p cepat2 sebelum saya delete hehehe

Dulu suka jongkook sbb badan die yg aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hahahhahaha tapi skrg tak dah sbb dah minat kwag soo :P cara die apa yg die buat rasa macam aaaa lucunyeeeeeeeee!! disebabkan die tinggi dan kurus, die digelar sebagai zirafah oleh kawan kawan die, kalau die tinggi dan gemok mungkin die tak jadi zirafah dah maybe die akan jadi...... gajah kot ;p so daripada bulan empat lagi dorg cakap kwang soo nak dtg bla bla bla bla bla aku pun haaa yeke? kat mana? bila semua pastu Ash pun bagitahu bilaaa bla bla so bila? jap ehh...


There we go! die akan ada kat sini 4th january tahun depan starts from 7 pm dengar cite jong kook pun akan ade jugak tapi taktahulah betul ke tidakkkkkk so tiket bermula daripada harga...
Agak agak nak tgk muka die dengan lebih dekat mana tahu die banyak jerawat ke apa ke boleh lah beli yg premium punya tempat duduk tak mahal 498 je ;p nak pegi!!!!!!!!!!!!!!!!! tapi semua tiket above 100. membazir jeeeee dalah belakang confirmlh nanti tak nampak -.- even die tinggi tapi aku pendek -..- kalau bawah 100 baru aku pergi ptptnkan adeee ;p so sape yg nak pegi dah boleh beli tiket tu sekarang  kat sini beli tiket.