5 February 2014

Bungkus semua yang masih sudi. Ikat mati.

So Hello semuaaa! mcm tak beradab pulak. Salam semua! he he he amacam post bawah ni? ade rasa nak muntah? hahaha kalau ade rasa, pergi salahkan fariqh sbb tu die yang tulis haha kemain kauuuu die tulis kaw kaw kaw punya hahaha panjang nye tidok pun rasanya my speech untuk birthday dia lagi panjang :P hahaha papepun thankyou fariqh! semua arah die wish. dari facebook whatsapp twitter blog ngan insta haha kenapa myspace tak? hahahhahahah. okay bukan tu sebenarnya nak tulis.

Thankyou kepada sapa yang meng-wish diri ini pada 1 February haritu huhuhuhu yang wish pepanjang and cukup bermakna tu thank you so much. Ala nak type panjang2 malulah pulak sbb pasal diri sendiri kang orang baca nak muntah pulak. pendekkan semua sebagai rumusan, THANK YOU SO MUCH MAY ALLAH BLESS ALL OF YOU LOVE LOVE YOU!










Ingatkan jaja lupe huhuhuhuhuhu tunggu je mention or ws dari jaja mase tu... tapi rupenye jaja tak lupe yeay! sayang jaja! :P thank you jaja! so tujelah yg rajin hehehehe yg dri sumber lain tak rajin pulak nak screencpture heheehehhe.

Disebabkan saya terlalu malu dengan harijadi sendiri, semua ajakan keluar pada hari itu saya reject dengan sekeras kerasnya hehehehhee, fariqh nak call pun malu hehehehe, nasib baik phone maxis tertinggal dekat shah alam fuhhhh hehehehhehe so sapa yg anta text dekat number maxis, saya tak reply, atau pun tak sampai sbb phone tu mati dan saya kat rumah mak seminggu cuti mid sem hehehehe sorry lah ye :) papepun thankyou sbb still ringankan jari tu nak wish kat saya ni hik

Tiap kali birthday aku tak pernah berharap untuk dapat hadiah yang mahal dan banyak daripada sesapa. cukuplah sekadar ingat akan hari bermakna aku ni dah cukup buat aku rasa terharu dan rasa dihargai. Ingat yang betul betul ingat bukannya dengan bantuan facebook atau tgk retweets dan sebagainya. sbb tu tahun ni punya bende aku tak retweets nak tgk siapa yang betul betul ingat dan siapa yang ha faham faham jelah :P

So sebagai hadiah birthdy, kakak aku masakkan laksa nyum nyum so satu hari tu aku makan laksa je hahahahahahaha smapai kembung perut huwaaaaaa sedapnyeee dan skrg time type ni aku teringin laksa. tekak lapar laksa huhuhu :( NAIK CUTI NANTI BANYAK KEJE WOI! aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa smlm dah usha web poli, dah ade draft final. tapi rasanya ni jelah jadual die. draft sama je mcm yang betul -.-

Sem ni punya final ade lima. target? uih tinggi. k taknak g tahu sbb nanti tak dapat aku nangis 12345677777889 hari tanpa henti huhuhuhuhu tapi kene ushakan? inshaAllah. ade masa lagi ni. wish me luck! tak lama ni pejam celik pejam celik, esok dah bulan 4 dah huhu