21 February 2014

Oi Temah yang tak berapa tinggi hepi befdiii

Siapa temah? tak kenal? tayah kenal. bukan lawa pun :P hihihihihihihihihihi hai temah per happy birthday!! dapat freecall maxis tak? opss lupe zaman bila pakai maxis kan? :P heheheheh so dah 20 ni apa rasa? gembira? :P so well laksa aku yg kau dah janji kan tu jangan lupe okayyyyyyy he he he nasib baik tak janji apa apa nak bagi kau :P

Malas nak collage he he he 

So disebabkan gambar ni je yg ada........ terima ye :P hehehehe okay dah.. so selamat ulang tahun kelahiran yang ke 20 tahun temahku.. awak dah besar tamau nakal nakal dah ok. walaupun kita jauh dan dah tak dekat macam dulu.... dalam diam aku, aku masih jaga kau dari jauh :P ahahahhahaha ahhh sudah! takdelah diam diam aku, aku usha usha jugak perkembangan semasa kau.... usha usha perkembangan kau sbb kau PER jeee bukan sbb sayang pun. ew buat apa nak sayang kau dah lah kaki pendek hahahahaha. Semoga apa yang awak nak Allah permudahkan dan moga tiap patah perkataan doa awak Allah dengar... jaga diri tu elok elok.. hati tu jangan asyik sakitkan je ish kata aquarius. kene lah kuat ok? *cakap orang padahal diri sendiri lagi teruk* hahahaha k tu cerita kita dua. thank you cause always be with me ups and down.. walaupun kengkadang bile aku sedih, aku cari kau, kau punya nasihat buat aku rasa nak pijak2 kau kalau jumpe aku tetap sayang kau temah ingat dulu impian kita nak rumah dekat2 kan? bile kerja duduk satu rumah kan? jum temah!!!!!!!!!!!!!!! huhuhuhuhuhu moga kekal dengan abang syahmi yg 1/100 dari kehandsome papa tu elok elok okay. nanti kawen jemput. hahahahaha tapi takde hadiah lah sbb kau jahat dengan aku sape suruh huhu nak jumpe nak jalan jalan jum wehhhh kali ni taknak dah tgk wayang kite buat something yang seronok taw rindu sangat! rasa macam nk sekolah eh tak tak nak duduk asrama balik je tapi semua tu dalam mimpi boleh lah dapat realiti boleh jalan.. hehehehe jaga diri taw temah. ingat aku selalu. lupe sikt siap kau, aku siat2 kulit kau hihi, sayang temah. sayang persahabatan kita muahh! :) happy birthday gegirl! nak hadiah? mintak papa :D tapi kalau kau mintak godee2 aku yg akan bagi kang. bagi pelempang :P