30 April 2014

All of me loves all of you


Berdasarkan gambar apa yang dapat dikatakan?
  1. Mereka tengah bergaduh
  2. Tapi hati saling merindui
  3. Namun mereka tetap nak gaduh
  4. Tanpa melayan kerenah hati
So well siapa yang bercinta dan tak pernah rasa bende macam ni? TIPU! hahahaha patutnya kene ade lagi satu gambar yag sama jantina hahaha tapi takdelah (sebenarnya cari pun tak) sbb antara kita dengan kawan pun akan adanya perasaan ni. nak gaduh tapi rindu ececcecee so pon pon nak gaduh tu gaduh jelah tayah ah nak rindu rindu (marah) ahahahaha 

Dan ye saya selalu je rasa bende ni. perasaan? haha seronok lah jugak kadang kadang tak caye? tanyalah فريقه  tak pun trylah buat :P kihkihkih kenapa boleh jadi macam ni?

SATU: Sebab nak menang. Siapa kata perempuan je asyik nak menang? lelaki pun sama. kenapa pulak? yelah kalau tak, takkan boleh jadi mcm ni kot kalau lelaki tu nak kalah kecuali die pun ade rasa ingin menang waakakaka so kat sini aku rasa yang فريقه bila gaduh die nak menang sbb tu aku selalu rasa macam yg dalam gambar. aku nak menang, die nak menang so? siapa nak kalah? hahahahhahaha
DUA: Ego. alah tu alasan yang dah lapok tapi still pakai dan buat biaselah manusia kan... macam mana ego ni boleh jadi? sebab.... kau tunggu die pujuk tapi die pulak tunggu kau pujuk so ha kau tunggu lah die pujuk kau dan dia tunggu lah kau pujuk sampai lobam kakakaka tapi kenapa kau susah nak buang ego sampai amek masa yang bapak datuk punya lama? sbb kau dah set dalam otak kau yang kau nak tunggu die pujuk tapi kau tak sedar dalam masa yang sama, pasangan kau jugak tengah fikir yang macam tu haha kelakar kan? tak pun kau akan set dalam kepala yang ala biarlah die bukan aku akan hilang die pun aku tahu die sayang aku. TAPI PERLU KE SET DALAM OTAK MCM TU DAN TAK CUBE PERTAHAN GILE TAYAH NAK REDO SANAGTLAH (ayat ni aku selalu ckp kat diri sendiri bila فريقه tak cube buat pape bila gaduh -_- ) tapi bende ni selalu terjadi ok bukan kadang bukan jarang tapi selalu hihihihihi alah jangan risau bende ni selalu aku buat ade sampai seminggu dua, nanti ade jugak yg buang ego tu. sebab? lihat gambar. hahahaa. kang bile dah buang ego jangan die pujuk kau pulak yg jual mahal acah acah pujuk lambat ke ape ke hempuk karang (hempuk diri sendiri sbb diri sendiri macam tu)
TIGA: Dah sebati. apa yang sebati? keadaan yang mcm ni dalam diri korang. maksud aku, korang dah selalu gaduh dan dah selalu ego serta selalu nak menang wakakkakaa. so korang makin lama makin nak cabar diri sendiri nak tengok berapa lama korang boleh hadapi dan lawan perasaan hati korang walaupun ye walaupun tiap kali nak tido hati gigit suruh buang ego sbb teringat bende bende sweet dulu dulu time bocinto cewahhh ha mcm tu cite die kalau tak paham padan muka :P sape boleh mcm ni sebulan die hebat!!! ( kk nanti saya nak buat lah sbb nak nampak hebat B) ) hohoho

EMPAT: Tak habis habis dengan -->Teringat. bila gaduh and for sure masing masing akan teringat semua bende buruk yang die pernah buat tak kisahlah bende kecik mcm kuman ke apa ke kan tapi korang tahu tak bende teringat2 ni akan makan minda korg dan buat korang jadi kuat. kuat untuk terus bergaduh -,- sbb sakit hati lh tapi biasenye bende ni selalu perempuan punya masalah sbb perempuan ni kalau bab bab mengingat kesalahan boyfriend masing masing die paling hebat 101% punya hebat dan akan melekat bende bende tu dalam hotak haaa hebat tak hebat kau wanita zaman sekarang (ye saya lah tu) takde ke exam pasal kesalahan  pasangan pernah buat ke apa nak masuklah mesti juara terus kehahahahaa sape sape yang nak jadi kuat tu dan menang tiap kali gaduh tu bolehlah pakai bende ni sebagai penguat sebagai. hahahahahhaa ingat je semua bende bende yang pasangan korg buat yg boleh buat kau sakit hati gerenti 1234567890% korang boleh punya kuat dan terus ego sampai bila bila kahkahkah tah tah kan korang... sayang korang pun boleh terus hilang wakakkaa so nak ingat taknak? :p

SO empat jelah eh sbb empat je yang aku dapat katakan berdasarkan gambar huahuahuahuahua so macam mana nk selesaikan kalau macam ni? otak nak gaduh gedebuk gedebuk tapi hati rindu? huahuhuah buang hati! hahahahhaa kk

Korang fikir je. kalau korang macam ni ego macam klcc sampai bila? padahal korang tahu berhari ke berminggu ke berbulan ke korang akan berbaik jugak akhirnya. so sampai bila nak sakitkan hati sendiri dengan buat macam ni? ego lah, nak menang lah, teringat lah sampai bila? ha sampai bila? ( CAKAP KAT CERMIN ) hahaha mmg susah kot nak buang semua tu daripada diri kita ni sbb nak puaskan hati orang pun kita tak mampu apalagi nak puaskan hati sendiri kan? mesti ade punyalah bende yang tak kena sbb aku pun macam tu hengko ingat sonang ko nak lupakan apa bondo yang dio dah buek? uuu susah wehhhhhhh! tapi tulah.. kengkadang kalau dah tak tahan sangat tu aku lupekan jugaklah apa bende semua sbb tu kengkadang I ade jugak hokeyyy pujuk فريقه cume bila dah pujuk then die buat tak layan and still nak merajuk rasa nak lempang je sbb tu gaduh makin teruk hahaha sbb malu lah yelah pujuk tapi tak dilayan malu woo rasa nak bedah muka jadi kwang soo eh hahahahha

Fikirlah sampai bila nak mcm ni... buat sakit hati sendiri je.. tak rindu ke semua bende yang korg buat time manis manis dulu mcm ws ke ape ke on call (cakap kat diri sendiri lagi lagi lagi lagi dan lagi) but please at least buat something for your relationship and avoid from saying " mungkin takde jodoh, kalau die jodoh aku die takkan lari kemana" no. stop saying like that. Pretend it not let it hancur just because of your ego and these four element (geram kot bila pakwe cakap macam ni pertahan taknak redo nak grr cakap jelah kalau tak sayang janganlah salahkan takdir zzzz)

Pernah tak korang nasihat kawan korang yang tengah ade krisis dengan sape sapelah kan tapi padahal korang pun susah nak buat apa yang korang nasihat kawan kau tu macam akulah hahahahhahaha ternyata menasihatkan lebih mudah daripada melakukan kan hmmm

Aku selalu rasa nak marah kau tapi sebenarnya hati aku rindu. Rindu sangat.

p/s: BENDE SEKARANG AKU KAT SITUASI NUMBER DUA. AKU TUNGGU DIE PUJUK -,- (walaupun tahu tu salah diri sendiri) DAN WAKTU YANG SAMA AKU TAHU MESTI DIE PUN TENGAH TUNGGU AKU PUJUK. SO ACANE? hahahahhaha T_______T sekarang nampak tak yang aku tahu cakap je buat tak tahu -__________- ( tapi semua alasan fariqh kenapa lambat pujuk semua aku tak boleh terima sbb tak boleh pakai. okay yang ni pulak masalah aku number satu -_- dan rasanya empat empat aku tengah alami sekarang choi punya wida hihihi )