27 April 2014

Final exam is overrrrrrrrr

Hihihihihihihihihihihihi salam cuti semester hari yang ke 3 semua hihihihihihi.. okay sambung sikit pasal paper then blog ni bebas daripada exam~ haha

Geotechnic. paper yang aku jawab seminggu lepas aku jawab qm tu, nak study pun macam krik kirk nak nak lagi ade kat rumah time gap tu zzzzz tapi nasib baiklah dua hari before exam tu dapat kesedaran, study gak lah pagi2 buat past sem and hafal apa yang patut, no no takde dah target target time ni serikk! hahahahaha. so paper ni paper pagi. satu satunye paper pagi tuk sem kali ni, balik shah alam malam rabu.. so malam tu ingatkan nak tido awal tapi takleh sbb dah biase tido lmbat kot -.- tapi lampu dah matikan hahahaha so scroll scroll twitter then terbaca pasal mh192 yang patah balik sbb tayar terbakar ke apatah lama jugak ah aku duk cari tahu pasal bende tu sampai kapal terbang tu dah selamat mendarat baru aku boleh tido hahaha acah acah tak tenang gittuwwww kihkih eh apa ni -___- kk sambung, then pagi tu pun gerak poli mcm biase huhuhuhuhuhuh alhamdulillah dapat jawab :) paling bengang bile paper graph bapak kecik2 kotak lepas tu garisan tak nampak sangat kene kire satu2 kotak -,- sakit gila mata -.- okay dah then balik rumah hihihihihihihihihi

Eng. Mathematics 3. Yang ni jawab isnin.. bolehlah kot jawab tapi bila tengok si kruk kruk tu duk tension pasal die salah buat aku pun tension sbb tgk die -,- org suruh lupakan taknak grrrrrr 

Highway. last paypery!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hahahaha ni aku goreng banyak serius tak tipu sampai sec b aku blank and taktahu nak tulis apa sbb tak bace pape. paper ni aku harap lulus jelah huhuhuhu. dapat C pun aku dah syukur sangat sbb mmg salah aku, tak baca and buat tak endah je pasal paper ni.. paper pun wa sudah bebas yaho yaho yahoooooooo hahahhahahaha dah taknak tunggu result lalaal~ holiday~~~~~

Ceritanya nak lompat sambil baling kertas konon konon happy sbb dah habis paper tapi takleh plak sbb yang tukang amek gambar ni lelaki so formal jele sambil peace peace je yg boleh aksi aksi yang over tidak dibenarkan kahkah kenapa tak amek perempuan? dah takde org dah time tu T.T ni je budak perempuan dalam kelas nak suh org lalu lalang amek, dah takde org dah time T.T nak gambar lompat!!!!!! okay bye~