3 April 2014

Yeay dah ade tempat untuk LI :)

Post before ni terlalu kelakar dan aku padam sbb taknak perut aku geli lagi bile baca wakakaka okay nak dijadikan cerita harini hari rabu dalam minggu study week before menduduki final paper rabu nanti he he he punyalah lama aku tunggu minggu ni *k ni tipu* minggu keempat belas dan kelima belas..... paling serabut sbb fikir pasal tempat nak LI sekejap je kot dah minggu belas belas ni tup tup dah minggu ke 14 baru terhegeh hegeh nak cari tempt li. makan kau wida makan. so minggu keempat belas patutnya dah kene update dah kat spmp... tapi nak buat cani last minute punya kerja. tempat pun tak dapat lagi cane nak update kan krik krik... call call anta resume bagai tunggu dan ade lah satu syarikat yg reply kata penuh lah hati aku mase tu? sumpah sakit rasa macam putus cinta weh serius tak tipu wa cakap lu! die punya sakit sampai nak makan pun takyah sbb takk lapar! punyelah kuat effect die huhuhuhuhu.... so dah sakit hatiiii aku biarkan sakit hati ni berlarutan hahahaa Jumaat minggu keempat belas tu adelah jugak tanya erni mana die li bla bla bla die li kat damansara hmm jauh :( so tanyalah ade tak kawan kawan die li kat kawasan kl.. die pun cakap ade dekat kepong... then die bagi num. petang tu jugak aku call dan org tu suh anta resume, petang tu jugak aku anta resume he he he isnin minggu kelima belas isnin tu before kelas english, call balik then die kata kalau boss die masuk die akan bagi resume tu kat boss die so papehal die akan call balik... aku pun masuklah kelas english tu..... dah habis kelas otw nak g makan num tu call balik cakap nak anta surat jawapan ni through apa emel ke amek sendiri ke pos ke camne... aku suh faks... tanyalah org tu die terima ke tak die kata boss die terima ya Allah alhamdulillah sangat syukur sangat sangat akhirnya dapat jugak... masa tu lega sangat sangat sangat baru lah nak jawab final tenang hihihihihihihihihihi.... hari rabu tgk still takde surat tu kat upli aku dah risau hm.. nak call balik takut menggangu je so aku pun mintaklah number kawan erni yg li dekat situ... tanya tanya so aku suh budak tu anta kat emel aku so kang biar aku je yg print dan anta sendiri dekat upli sbb kalau nak tunggu die faks.. die faks rabu, khamis sampai kat pengarah, jumaat baru sampai kat upli... tu pun kalau sampailah.. kalau tak? takkan nak fikir pasal li gak kot time study week taknaklah nanti tido termimpi mimpi heehehehehe.. budak tu dah anta haritu jugak aku print dan hantar, alhamdulillah settle dah tempat tuk li :)


Kenapa petaling jaya? k ni nak cerita..... kan erni ckaap first kat kepong kan? so aku pun apply... dah apply dah dapat time tanya kawan die tu betul ke kat kepong pastu terkejut gile bapak die kata bukan... aku dah alaaaaaa... aku tanya lagi.. kat batu caves ke? sbb aku google syarikat ni kat batu caves... die kata tu pun bukan. sbb tu office lama... habis tu dekat? damansara damai huhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhu tapelah terima jelah.... berkorban sikit huhuhuhuhuhu tapi skrg still ade gak apply kat syarikat lain mana tahu dapat dan dekat boleh gerak situ je. inshaAllah... tapi papepun dah dapat dekat Izinria ni dah syukur sangat :) thank you Allah cos ease my way to find place to practical

Die consulting service so tak banyak turun site duduk office usha usha autocad je he he he but its okay :) xoxo publish! *acah acah lisa surihani hahahhaa